tirsdag 21. juli 2009

Flere bilder fra leil.vi leier her i Sveriges Provence!

Må bare vise dere flere bilder fra leiligheten vi leier hos ludvigsdal.
Her har vi rommet hvor jentene bor....

Gangen i 2.etg.hvor begge soverommene ligger......Nå har jeg lyst til å male alle tak og gulv hjemme hos oss også..Er jo bare så lekkert.
Utrolige mange vakre detaljer...se bare på dette vinduet.Rart å tenke på at dette har vært et grisefjøs tidligere.

Tror dere vi koser oss her eller?Aldri sovet i Gant-sengetøy tidligere..men nå står det høyt på ønskelisten....Pussig at vi skal være så opptatt av gode senger...sengetøyet har jo også mye å si...et hint til "Bono"som jeg ikke tør nevne prisen til engang.

De fleste møblene,tekstilene,og tingene selger Anette i sin butikk Boudoir i sentrum av Ystad.Som forøvrig er en super koselig by ved havet.
Tror dere ikke jeg har falt pladask for denne lampen...lagd av en svensk designer.Blir jo inspirert til å lage noe lignende jeg da så klart...men skulle gjerne hatt med meg denne hjem i kofferten.
Disse lekre stolene her,er det plass til 2 personer i...vil ha,vil ha...
Ja slik bor vi altså her nede,flere bilder fra butikker,loppiser osv.kommer.

17 kommentarer:

Loccitane sa...

Ser jo bare så koselig ut :-)
Vi har tre sett med Gant sengetøy, og jeg bare elsker de. De blir bare bedre og bedre for hver gang du vasker de også.
Jeg har en venninne som jeg pleier å få innbydelse til gant lagersalg to ganger i året, skal si ifra til deg neste gang, så kanskje du finner det til 70 % :)
Kos deg videre, nå reiser vi til Molde.
Har store planer om å reise innom Låvebutikken som ligger på Frei mellom Molde og Kritiansund.
Vi snakkes.
Klem Line

Lotta sa...

Hei hei!
Så herlige bilder..skal jammen si det var gjennomført og flott! Mmmm Gant sengetøy ja..Det er vel så dyrt at jeg ikke kan ønske meg det til jul engang?Eller er det kanskje ikke så ille priser..Vet bare at Gant er litt rimeligere enn Lexington.. Ønsker deg fortsatt fin ferie:)Gleder meg til flere bilder:)
Klem klem

Anette Lislerud sa...

OI, stjernerommet til jentene var kjemestilig!! ;) Flott med stjernetema rundtomkring i hele leiligheten.. det salongbordet var rålekkert! Står det produsent på det?? ;)

Kos dere videre i ferien! ;)

Klemmer fra Anette i Parkveien

Hulda sa...

For et nydelig hus! Herlig interiør og farger på vegger og golv. Kan tenke meg du trives der. :)

pysseltanten sa...

Ni verkar ha det huuur mysigt som helst! =))
Vilket otroooligt mysigt semesterhus...
Ystad är en fiin liten stad, med MASSA fina affärer...
Ha de...
Kraaamizar Git

Villa von Krogh sa...

Så koselig og lekkert! Kos deg videre i Sverige. :)
Ha en flott dag.
Klem fra meg

My home is my Castle sa...

FOR et herlig hus !!!
Så heldige dere er som har fått leid det... Er det noe som alle kan leie, eller ???
Kunne godt tenkt meg å bo der en liten stund ;)

Kos deg videre. til torsdag gjør vi svensker ut av oss ;)

Klem,Kari

Randi sa...

Heia på du fru!
Årre smeise,for eit hytte/hus dokker har fått låne da,lekkert frå A-Å !!
Nyt det no!!
PS! Pakken din er sendt;))
Sommerklem frå meg,Randi

Bianca sa...

Å det ser jo helt digg ut!! For en fin leilighet dere leid, kjempe nydelig! Skjønner at dere koser dere veldig ja :)

meaningmoon sa...

Wow så flott det er! Har veldig lyst på slikt sengetøy her i gården og, men dumt at det skal være så dyrt....ble heller sateng sett fra kid til 70% på meg igår, funker det også:) Kos dere videre!

Anonym sa...

Utrolig koselig leilighet. Her blir det jo kos selv om været ev. ikke er så bra. Her er mest overskyet med noe regn innimellom.
Kos deg i nabolandet.
Hilsen Britt Eva.

Jannicke sa...

SÅ nydelig!!
Elsker den maritime stilen!

Nyt ferien videre..

Klem J.

små og store drømmer sa...

For en LEKKER leilighet. Jeg likte også to-seterene. Også lampen over bordet :)
Kos dere masse videre.
Klem fra meg :)

Klaffen sa...

Oj oj oj.. fantastisk vakkert. Skjønner godt at du trives der ja! Nyt livet, dagene og opplevelsene i livet med familien din. Hiv deg på min sommer konk. i samme slanegen og du kan vinne en fin sommergave! Her skinner sola i vinduskarmen allerede, og jeg har vært våken i snart 2 timer. Sto opp med småfuglene jeg da, så vakkert og stille alt er på morgenen:) Klem

Brocante sa...

For en lekker og gjennomført leilighet! Forstår godt at du liker deg der. Du får masse inspirasjon og ideer også forstår jeg.

Ocean showroom sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen vår:)
Skal si du har funnet smørøyet når det gjelder bosted for sommeren!
Så fint alt var! Jeg lurer også på om dette var noe som alle kan leie?

Ha en fin dag!
Klem, Lene

Camilla sa...

Åh, fillern.. jeg som var like ved ystad i ferien. Kunne jo vært i denne butikken og brukt penger. Det skal jeg huske til neste gang. :D