torsdag 26. januar 2012

Klar for helgen iført Designers Remix by Charlotte Eskildsen.



Ettersom jeg får så mange ønsker via mail om å vise mer fra min klesgarderobe, skal jeg så klart gjøre det. Her er en nyinnkjøpt kort kjole i silke klar for det gode liv på Rivieraen.




Svak for detaljer det vet dere at jeg er....så derfor må jeg vise den fine åpningen bak også;o)
Designers Remix`s nettside kan jeg virkelig anbefale dere en titt...."masse lekkert"; spør du meg!



Sandalene er kjøpt i en av mine favoritt storbyer i Frankrike, Aix-en-Provence som ligger kun 1 times biltur unna der vi skal bo. (Samme avstand til Nice som ligger retning nord for oss).
De siste ukene synes jeg det kun har gått i forberedelser til hus-salg og jobb, så til helgen ser jeg virkelig frem til litt sosial omgang.....og da skal jeg pynte meg;o)

GOD HELG!

8 kommentarer:

(eddas) sa...

Lekkert lekkert,sandalene var råtøffe:)
kos deg masse i helgen
har du noe tid til en kaffe en dag?:)
klemklem

Maliva`s verden sa...

Tusen takk Elin...veldig klar for en kaffe med deg. Ringer deg over helgen jeg;o) Klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättesnygg tunika och skorna är superfina, tänk att du snart går runt med dom i Frankrike.
Kramar och trevlig helg
AnnaMaria

Thelma Louise sa...

Men vi vil jo så klart se den på DEG :-))

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin blir du....
Ha en fin helg og kos deg masse

God helg

klem til deg

De små øyeblikk sa...

Liker liker LIKER... den kjolen er RÅ! Og kjempefine sandaler!

KoS dEg..

-Klem Kjersti-

Sivs hus sa...

Hei, Herlig kjole - og nydelige sandaler. God fredag. klem Siv

H. sa...

Silke - ett av mine favoritt stoffer..og jeg kan love deg, i varme land, ett must !!

Fin denne her, og kule sandaler til ;)

Kos deg i helgen, og klart det er morsomt å pynte seg...todeloooooo

Ciao