tirsdag 10. januar 2012

DAY Birger et Mikkelsen in the house!


Nå trenger jeg en liten pause fra alt som heter salg av hus osv. Derfor vil jeg istede vise dere et av mine siste kleskjøp. Som jeg har nevnt tidligere blir jeg aldri lei hverken bokstaver eller tekster i interiøret. Det samme ser jeg også følger meg når jeg skal kjøpe klær.


Så derfor var gleden stor da jeg kom over denne blusen fra DAY i 100% silke.
Stjerneskjerfet mitt fra Mille Moi, passet også perfekt i fargen ser jeg.
Med andre ord, HVERDAGSLYKKE på en helt alminnelig tirsdag;o)

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Lekker lekker:)De har så masse fint...skulle gjerne vært millionær:)
klemklem

H. sa...

Deilig å unne seg ett nytt plagg..og kanskje det var på salg også?

Silke er noe av det beste jeg vet ;)
Særlig sommerstid.

Cioa ;)

Katta sa...

Verkligen snygg! Bra att det är silke i den då passar den bra att bära nere i Frankrike sedan med ;) Kram Katta

Simones Country Home sa...

Hei på deg berta. ;o)

Den var jo bare rå lekker da! Hvordan går det med hussalget?

Klem Simone :o)))

Linda sa...

Oi lækker bluse ja, hvor har du kjøpt den? :)

Linda sa...

lækker bluse :) hvor har du kjøpt den?

Maliva`s verden sa...

Hei Linda....så hyggelig at du likte blusen min. Den kjøpte jeg på Jessheimsenteret. Litt usikker på hva butikken heter bare.....