torsdag 12. januar 2012

Jeg har en populær "header".



Og hans navn er Vince (kjøpmannsdisk). Gøy å se at den har blitt så populær rundt omkring i blogglandia. Kjøpmannsdisken blir ikke med på flyttelasset i først omgang, men en liten fornyelse med ny tekst her på bloggen min har den fått;o)


(Kjøpmannsdisken, vasen i tre og blomstene er fra Home&Cottage)

Med andre ord er fokuset et helt annet sted om dagen, og jeg fikk så vidt med meg at over
700 000 har vært innom bloggen min. Så utrolig gøy!

Nå ligger en spennende helg foran oss, med visning av huset på søndag og mandag......og så satser vi på raskt salg, slik at jeg kan begynne med pakkingen, oh som jeg gleder meg.

God helg!

9 kommentarer:

H. sa...

Wow, ja, det er maaaange besøkende det, grattis - så moro ! Skal se mange vil følge deg på det gode livet i frankrike, også ;)

Har skjønt mange drømmer nok om ett sånt liv, og jeg kan bare anbefale det !!

Idag, sol, blå himmel og +11 grader, og det er vinter i bella Italia, and I like it :)

Lykke til med visning til helga - ciao herfra

Fargeheimen sa...

Var flott den kjøpmannsdisken din, ein sånn skulle eg og ha hatt, men plassmangel er eit problem her. hehe

Ønskjer deg lukke til med salg av hus og flytting.

Ha ein fin kveld.

Monique sa...

These two pictures are very nice!

månestråle sa...

skjønner godt at du har så mange innom den flotte bloggen din :)
Må si dere er heldige og tøffe som tar fatt på det gode livet i Frankrike ! Masse lykke til !
Jeg lurte litt på hvor du har fått tak i det flotte sengeteppe til eldstemannen din ?? det ser bare helt fantastisk ut :) min eldste sønn er på jakt etter et flott sengeteppe skjønner du..

beste hilsen Anita

Maliva`s verden sa...

Hei Anita. Først vil jeg takke deg for gode ord.....ang. sengeteppet til sønnen min er det kjøpt på Home&Cottage;o) Løp og kjøp...nå er det salg der t.o.m. 4 febr. også. Ha en fortsatt fin kveld!
Maliva

toves sammensurium sa...

skulle mer enn gjerne hatt den kjøpmannsdisken selv jeg så det så:))
Den er nyyydelig fin på alle måter,og praktisk i tillegg!
Og så skulle jeg sannelig hatt Day Birger Mikkelsen genser'n din under her også...så kul!!!!
God smak du;)
toveklem:)

(eddas) sa...

hallo..og grattis med såååååååååå mange besøkende :)
ja skal til frækstad i dag i 50 års dag og i morgen er det bloggtreff der ...hvorfor er ikke du der da???
Guttemamma kommer heldigvis...er ikke så mange kjente der tror jeg..
klem klem

Landcharm sa...

Ønsker deg en god helg, og lykke til med salget!

Tinas bo sa...

GRATTIS till alla dina besökare!!

Det kommer att gå bra med försäljningen!!

Och köpmansdisken är en DRÖM!! Sååå vacker!!

Kram Tina