søndag 29. januar 2012

D.I.Y....fornyet veggtavle ferdig.



I helgen har jeg endelig fått tid til å være litt kreativ. Denne tavlen fra Paris, er allerede "plassert i hodet mitt", i vårt nye hjem. Men først ønsket jeg å lage den litt mer personlig. Som dere vet er jeg veldig svak for hjerter, og steiner......



......så med mine favoritt servietter, decoupage-lim, og pensel, var det bare å sette igang.



Detaljer er tingen, derfor synes jeg også de rustne glassholderne passet fint til motivet....



...og ikke minst det utskårne hjertet;o)



Så for kun en 50-lapp, ble det en helt ny og personlig veggtavle som kommer til å bli mye brukt fremover;o)

N
å står vi på farten og skal besøke en herlig familie med to døtre som vi ble kjent med i Ste.Maxime. De skal også feriere der nede i påsken....så det blir xtra stas for døtrene mine å få de som naboer noen dager.

Ønsker dere alle en fin søndag!

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var bra jobbat, en ny tavla bara genom och använda servetter och lim. Du har gjort en egendesignad jättefin tavla.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

(eddas) sa...

Den ble jo bare kjempefin,ja er så enkelt og greit med dcoupage:)
Ja du begynner vel å få flyttefeber snart:)
klemklem

Hege Morris sa...

Så fin den ble!
Lykke til med flytting!
Her hadde vi både 13 grader og sol og til og med litt snø i går!
klem Hege

H. sa...

Du kreative dame, så morsom veggtavle du laget her, og med servitter som utgjør designet !?! Utrolig morsomt !

Tenker du har begynt nedtelling nå...hihi...

Ønsker deg en fin ny uke, den er rett rundt hjørnet....todeloooo ;)

Gry sa...

WOW! Så fin den ble! Kreativ og smart, liker fargene godt! Stilig topp under her også! Ja, nå begynner det virkelig å nærme seg avreise for dere! Tenker det kribler.. åh, så deilig! ;) Blir godt å reise fra vinter og snø tenker jeg... Jeg lenter til våååår.. ;) God ny uke til deg! Klem fra meg

Min Still By Maia sa...

ME LIKE!!!

MAIA klemmer

Torilpia sa...

Å .. nå ble jeg misunnelig .. ble skikkelig flott jo .. også fikk jeg lyst til å drive med decoupage :o)

Knallfin kjole i innlegget under her .. regner med du er lekker i den :o)

Kos dere - klem fra Løkken :o)

H. sa...

Hei du, kan jo ikke si annet en -
JA takk til slik reklame, veldig glad du spør først ;) Men, kunne du kanskje refert til Villa'ns blogg....? Eller hva tenkte du?

Og det er jo et litt merkelig sammentreff.....!

Værforandring idag i Italia, våknet opp til +1 grader - det regnes som veldig kaldt....hehe...morsomme er, meldt mulig snø til imorgen kveld ...så nå er vi litt spente, skal jo kjøre til flyplassen torsdag...men, som regel ligger det ikke mer enn 1 dag.

Ønsker deg en fin dag :)

Maliva`s verden sa...

Hei Helen....jeg sender deg mail jeg;o)

Katta sa...

Å vet du Maliva! Du har förvridit mitt huvud totalt, jag vill flytta söderut!! Frankrike, Italien, Spanien what ever I wanna move :D Du fortsätter väl att blogga därnerifrån? Kram Katta

Maliva`s verden sa...

Hei K. He-he....skjønner det er kaldt i Stockholm nå ja. Joda jeg skal skrive lange reisebrev til dere vettu;o) Du får stikke innom bloggen min i løpet av helgen, kanskje det er stedet du drømmer om. Klem

Joy sa...

WOW! Jag är superimponerad - så läckert! Tack for tipset och tack for koselig kommentar hos mig!
Asien måste du absolut besöka en gång i livet - och thailand är helt fantastiskt och unikt kan jag lova dig!

Kramar Joy