fredag 6. januar 2012

DA ER HUSET VÅRT LAGT UT FOR SALG.....


......og derfor vil jeg lagre bildene og ikke minst minnene her på bloggen min. Så klart det er vemodig, men som jeg har nevnt tidligere er salg av huset planlagt i mange år. Så uansett hva som skjer i Frankrike vil vi også ha en leilighet her i Norge.

Landkjøkkenet er av nyere dato.

Rekkehuset er innholdsrikt og har vært et perfekt sted å bo for vår familie på 5, hvor barna har hatt hvert sitt rom..inkl. en loftstuen som har vært mye i bruk.

Stuen har åpen løsning inn til kjøkkenet, noe jeg håper jeg får ved neste boligkjøp også.

3 soverom inkl.bad ligger i 2.etg.

Her har vi vårt soverom med en liten balkong utenfor.

Her bor designerspiren vår......

og her bor yngste datteren.

Badet...

...og trappegangen opp til 3.etg.

.....og her øverst har vi tv-stue, og kontor inkl. soverommet til eldstemann;o)

På vei ut kan vi også ta en titt innom gjestetoalettet i 1.etg.;o)

Utsikten fra en av våre terrasser på 38kv.m er helt fantastisk.....for flere bilder og mer info kan dere lese ved å trykke HER!

Foto;Svein Michaelsen

Jeg må også få med et bilde fra en typsik sommerdag jeg har tatt her ute.

Hvis du kjenner noen som er ute etter å bo sentralt, midt mellom Oslo og Gardermoen, barnevennlig og i et godt nærmiljø, med fantastisk utsikt og turstier rett utenfor døra, og i tillegg ønsker seg et innholdsrikt hus, ja da håper jeg du tipser de om visning hos oss søndag den 15.jan. kl 1230- 1330,og mandag 16. jan. kl 18-19.
Ta gjerne kontakt med Privatmegleren i Lillestrøm. Trykk HER!

Velkommen!

20 kommentarer:

Anonym sa...

åååååå, men jeg kommer til å savne Hekseberg... Nesten så jeg vil kjøpe det selv...;)

De som kjøper denne er utrolig heldige, og får et kjempe hjem..;)

Lykke til

Klem Camilla

Eddan sa...

Åh vad fint :-)! Det där huset kommer att bli lätt att sälja!

Kram från Anette

Gry sa...

Stilig og gjennomført over alt! Tipper at det ikke blir vanskelig å selge dette!! Så fint å lagre bildene på bloggen. Får du akutt hjemlengsel og behov for å mimre litt er det jo så greit å ha bloggen ;) Godt nytt år May-liss! Tenker dere har stått på for å få ut jula og gjøre alt klart for fotografering og visning. Har en kollega som også holder på med det i disse dager og jeg har skjønt at det er mye som må ryddes bort og styles før bildene kan tas ;) Masse lykke til med salget og god helg til deg min venn <3 Klem Gry

My home is my Castle sa...

Kjempefine bilder :)
Masse lykke til med salget. dette burde gå fort ;)

Klem,Kari

Martha sa...

Flott hus..
og jeg gleder meg til følge deg fra det gode liv i Frankrike..
God helg..
Klem!!

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära May-liss,,

Guuuud så fint! Hela huset är så otroligt smakfullt inrett och jag skulle gärna flytta in direkt, och helst behålla era möbler också! :-)

Jag förstår att det är med blandade känslor ni säljer detta vackra hus (med fantastiskt fin utsikt också!), men jag är säker på att ni kommer att få det superbra dit ni ska!

Önskar er varmt lycka till med husförsäljningen (det kommer inte att bli några problem att sälja en sådan juvel, men det vore ju extra kul om det var en trevlig familj som tog över, och som dessutom vill ge er en rejäl bunt pengar för huset! :-)

Kramar,
Helena

H. sa...

Lekre bilder av ett delikat og gjennomført hjem, dette her !

Lykke til May-Liss, spennende dette her, så krysser jeg fingre for at dette blir solgt etter første visniningsrunde...tvi tvi :)

Godt nyttår - og jeg gleder meg til å følge bloggen din i det franske-året som kommer for deg - til da, Ciao fra bella Italia.

PS; hyggelig at du tenker på vår Villa ved eventuelt utleie i Italia, merci ;)

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... for et lekker hjem !
Men så spennende for å ta det skrittet dere tar... er bare så misunnelig ( På en god måte "smiler" )
Ha en god helg, klem.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer bli lättsålt, precis sånt som alla vill ha nu. Stora ljusa rum och ett fantastiskt fint läge. Det var roligt och få se mäklarens bilder.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

sylvia sa...

hei.
så lekkert, hadde kunnet flytta rett inn der jeg, blir nok solgt fort dette,
masse lykke til og tusen takk for titten,
klem fra sylvia

Landcharm sa...

Et flott hus dere har. Ønsker dere lykke til med salget, og alt som skal skje fremover! God helg også.

Tinas bo sa...

Underbart hus!
Det kommer ni snart att ha sålt!!

Ha en mysig helg
Kram Tina

Anette sa...

Åh der skulle jeg så gjerne ha bodd! Kommer ikke til å bl noe problem å selge det flotte huset der :D

God helg!
KLem

Unknown sa...

Sååå fint dere har det! Flotte bilder, lykke til med salget;))

Ha en finfin helg!
KLEM

Min Still By Maia sa...

Godt nytt år kjære May-Liss.

Ønsker dere masse lykke til med salget. Er sikker på at dere vil få en pris laaaaangt over takst. Er jo så nydelig og gjennomført hos dere!!!!

Mange lykke til klemmer

Sivs hus sa...

Hei, Så flotte bilder :-) lykke til med salget det går nok bra:) god helg fra Siv

Vibeke / Mammas Hus sa...

Masse lykke til!!

Håper dere får et fantastisk år i Frankrike :)

Siv sa...

Et fantastisk flott hjem !
Ønsker deg all lykke til videre...
Et riktig godt nytt år !

Thelma Louise sa...

spennede dager, og spennede uker, mnd og år for dere..))

masse lykke til med salget..og ikke minst hele prosessen..))

vi gleder oss til å følge dere på ferden..Klem

salige lavendel sa...

Nydelig hjem! Det er alltid litt blandede følelser å flytte fra et sted hvor man trives. Tror nok ikke dette hjemmet blir så vanskelig å selge, lyst og fint i alle rom. Lykke til med planene framover!!