søndag 22. januar 2012

Forbereder flytting til Frankrike.....



...og da er det store spørsmålet, hva får vi plass til i bilen nedover. Møblene og div.ting skal i første omgang lagres her i Norge. Men så er det jo så utrolig mye jeg vil ha med nedover også da. Har f.eks ikke tall på hvor mange pynteputer som bare må bli med meg på det første flyttelasset. Disse putene fra In-House falt jeg pladask for, og vet allerede hvor jeg skal plassere de;o)



De skal nemlig få plass i hver sin solseng under et oliventre......og med solhatten på snei, ser jeg frem til å pugge franske gloser. "Designerspiren" og jeg starter allerede rett etter påske på fransk språkskole. Det blir spennende.

I dag skal det vakre vinter været nytes..........håper også solen smiler til deg;o)

A bientôt!

15 kommentarer:

De små øyeblikk sa...

GoD SøNDAG

Ja solen skinner litt på meg også.. Nydelig januardag! Så fine bilder du viser, takk!
Må bare spørre.. er putene fra LIVING? De er så kule.. ønsker meg sånne!

-Klem Kjersti-

Maliva`s verden sa...

Hei Kjersti
Putene er kjøpt på Home&Cottage, men vet også at Living fører In-House;o)
Klem

H. sa...

Håper dere har stor bil som kan fylles opp...hehe.... Du kommer sikkert til å finne mye fint du vil kjøpe der nede også, vettu ;)

Lykke til og nyyyt det fine væert, en voldsom vind her jeg er i England, men solen skinner så vi skal ut på tur !!

Have a nice day ;)

Magdalena sa...

kos dere... og masse lykke til med pakkingen!

Lappeline ♥ sa...

Solen skinner på meg også.....
Kos dere med pakkingen og forstår godt at du vil ha putene med...... de var kjempe fine...men hva om du tar utav innerputen og tar bare trekke med....da får du plass til mange puter :)

Fin søndag til deg

Martes atelie` sa...

Høres ut som en fortreffelig plan. Heldige deg. Må jo være herlig å kunne ta slike avgjørelser om å flytte å gjøre slik man vil.....

Sologbolig sa...

Ja, her skinner også solen og det er vakkert vintervær. ÅÅ, du må glede deg noe vanvittig til å flytte sørover. Nå i beg av januar da det var på det mørkeste og eg hadde lungebetennelse på det verste, så bestilte vi tur til Marseilles . Det gler eg meg til. Ha ein flott søndag og lykke til med pakkingen. Klem.

vosgesparis sa...

trop jolie ;)

Landcharm sa...

Spennende tider skjønner jeg. Godt at det gikk bra med salget. Nyt søndagen videre!

Anonym sa...

Ganske misunnelig på flyttinga de.. høres fantastisk ut
Ser problemet med hvordan få med seg alt.. ordner seg nok

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja nå er det valgets kvaler. Du får ta ut innerputene og stappe de i kofferten;)
Her skinner også solen ja. Herlig vintervær, men lengter til våren.
Ha en herlig søndagskveld:)

Gry sa...

Heisann! Så deilig at det nærmer seg, samtidig som det er noen valg å ta angående hva dere skal ta med eller ikke. Sikkert vanskelig å få plass til alt... Lekre puter og jeg blir ikke noe særlig misunnelig når du sier hva du skal bruke de til! ;) Så herlig! Med den vinteren som kom nå i helgen må det være ekstra godt å tenke på at våren er like rundt hjørnet. Lykke til med valgets kvaler, håper dere får plass til de tingene som betyr aller mest for dere i alle fall <3 God uke! Klem

Den Grønne Baljen sa...

En spennende tid for dere...og ikke lett å få med seg alt en vil gjerne...
Masse lykke til med flytting og bestemmelser =))


Klem Kerstin

Anonym sa...

Hvor er de putene kjøpt? Lekre!

Maliva`s verden sa...

Hei anonym....putene er kjøpt hos Home&Cottage;o)