søndag 19. juli 2009

Sveriges Provence!

Sikkert ikke så lett å gjette på hvor vi skulle reise på ferie..Da det ikke ble Frankrike denne sommeren,fristet det med å besøke Sveriges Provence...og her har vi landet mitt i et vakkert landskap...i en av ferieleilighetene hos ludvigsdal.

Wow...for en lekker innredet leil.som ventet oss...Får lyst til å kjøpe med oss alle møblene og stæsjet med hjem.Legger ut flere bilder senere....så dere skjønner sikkert at Maliva er på rett plass...hi-hi.Håper dere har det fint der dere er,blir lite besøk fra meg disse dagene..men stikker nok hue innom skal du se:O)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner at du vil trives her ja. Venter spent på nye bilder fra deg.
Ha en fin ferie.
Hilsen Britt Eva

Unknown sa...

Kjempekoselig leilighet, skjønner godt at du liker deg der. Sverige er ikke helt som Provence men det er mange hyggelige steder der også.
Fortsatt god ferie.
Klem...Ellen

Anonym sa...

Herlig!!! Kos dokker... klem

My home is my Castle sa...

OI.. For en flott leilighet :))
Nydelige møbler og de stolene var lekre pluss at de så veldig gode ut ;)
Skjønner godt du koser deg :)
Vi reiser til Sverige i løpet av uken og jeg gleder meg :)
Veldig kos at du tok deg tid til et besøk hos meg mens du er på ferie :)
Kos deg videre min venn

Klem,Kari

Heidi-anitha sa...

Kos deg på ferie!

dette ser toppen ut! Håper du har god været med deg - her er det regn og blåst - mimrer om høsten, og det blir faktisk litt koselig stemning:0)

Selger du byster? pris?


Stor klem heidi-anitha

Englefryd sa...

Her var det jammen flott. Håper dere får noen supre dager.

Klem

ninabakke sa...

Der var det kjempe fint ja :D

Dreamgirl sa...

Nydelig!
Håper dere koser dere masse... Hils Bono fra både meg og mannen!

NYYYYYYT!

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå...Vad kul att du också är eller varit på Österlen. För mig var det första gången och det är ju såååå fint. Hit kommer jag att åka fler gånger helt klart.
Ha det gott ....

Kramkram Anne

*sne* sa...

For en lekker ferieleilighet! Jeg skulle gjerne hatt det salongbordet - for det tror jeg hadde passet fint inn hos meg! Kos dere masse!
//Christine

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Oj, ja ser at dere har vært heldige med den leiligheten. Kos dere masse!! :)

Brocante sa...

Jamen dette var virkelig "brukanes". Like bra som Provence dette! Da tok jeg feil....

Mette sa...

Hei! Kos deg i den flotte leiligheten! Spennende å se hva du tar med eg hjem - hun har jo butikk ;o)

Prøvde å gjette, men hang meg opp i bloggen til Himlarum, og kom meg aldri videre ;o) Har aldri vært der inne før ser du - og da jeg oppdaget at hun driver med dekormaling var jeg frelst! Har i senere tid ønsket å lære meg slikt, når jeg en gang får tid og barna er større skal jeg gå på kurs...

Klem fra Mette

Viola sa...

Vilket härligt ställe ni verkar att bo på...ha det nu så fint i mitt Sverige och så hoppas jag på bilder framöver..klemmer VIOLAN

Sivs hus sa...

Hei, Så flott sted. Gleder meg til å se flere bilder .Sommerklem Siv

Stina sa...

Härlig bild.:-)

Mia sa...

For et nydelig sted å feriere i! At du trivdes i leiligheten er jeg ikke i det minste tvil om. Lekkert. Og jeg håper været blir som i Provence også da... hihhii. Kos deg!

Loccitane sa...

Sååå koselig og fint det var. Her kommer dere ok til å kose dere masse ja.
Ønsker både deg og dine en fortreffelig ferie og late dager med masse som :)
klem fra Line