lørdag 25. juli 2009

Farvel til det fredfulle Ystad,nå venter shopping og Tivoli i København!

Hei igjen,så gøy at så mange har meldt seg på konkurransen min nå midt i fellesferien.Nå har vi avsluttet vår deilige ferie i Ystad,og dratt videre til København.Her er det blå himmel og imorgen er det meldt skyfri himmel...jippee..
Før jeg viser bilder fra København...må jeg bare ta en siste farvel med det vakre Østerlen....Fra koselige cafeer vi besøkte............til "smørgåstårta"og rosèvin på terrassen vår.Om det ble noen loppisturer på meg midt i dette eldoradoet av loppiser på hvert hjørne,må jeg si at jeg knapt var innom noen.Fikk jo så super rabatt både hos Anettes butikk og andre som hadde "rea",så jeg er mer enn nok fornøyd med mine innkjøp.
Før vi dro avgårde idag....våknet vi opp her i vår leil.til høyre,av full trafikk utenfor.Da hadde Anette og mannen lagersalg her på gården,og gjett om jeg fikk trykt inn enda litt mer i bilen...
Her har vi vertskapet vårt,tusen takk for oss,og en helaften i deres vakre hjem.dån for en drøm av et hus.Det fristet meg å ta noen bilder,men jeg lot det være...har vel aldri vært i et så vakkert hjem noen gang....takk for deres generøsitet..håper vi sees igjen.

Avslutter med siste duft av Provence her vi besøkte Urtegården like utenfor Ystad....

Som sagt nå har vi landet her i København...og nå er det mine døtre som skal slå seg løs når det gjelder shopping....og "Bono" er fornøyd bare han får kjøpt seg et par filmer,go`musikk og et par kule bukser....enkle disse mennene våre da:O)

13 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Høres ut som dere har har en kjempefin ferie. Koselig med butikker og shopping, særlig når man finner skikkelige godbiter :)

Kos dere i København!
Hilsen Margrethe

Lillan sa...

hei
Innom for å ønske deg en riktig fin lørdagskveld:)
Klem fra Lillan

charm design sa...

åååå dette så jo bare nydelig ut.Fortsatt god ferie.

Badhusviken sa...

Hejsan och tack för din söta kommentar. Var tvungen att kika in till dig och jag tyckte mycket om det jag såg.
Precis som du har jag en dröm att ha ett litet ställe i Frankrike. Fast Danmark är inte så dumt det heller :D Hoppas ni hade en fortsatt trevlig tur till Köpenhamn.
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så kul och läsa om alla resor som vi Bloggare gör. Man får se så fina bilder från alla ställen. Jättekul och se dina foton från Skåne. Och hoppas ni får riktigt bra tur till Köpenhamn.
Kramar AnnaMaria

Viola sa...

Utanför Ystad bor syster min ..så där är jag ofta..en av Sveriges vackraste platser är Österlen med sin otroliga natur och så beger ni er till min favoritstad...Köpenhamn är en fantastisks plats att besöka...ha det så härligt, klem VIOLA

GundaM sa...

Så nydelige kaffeinteriør, og du for noen herlige stoler!!! Kos deg videre, her regner vi bort,) Og ja, kanskje kommer det noe mere interiørbilder inne hos meg ute er det jo umulig å være...

Klem

madam mim sa...

Har ofte tenkt på at jeg kunne tenkt meg å dra til Ystad, og nå er jeg overbevist :-) Nydelige bilder! Jeg har noe til deg på siden min ;-)

Hanna sa...

Låter som du har det härligt. Fina bilder.
Hanna

Mitt hvite hus sa...

Utrolig vakre bilder fra Stedet dere bodde...Gleder meg til å se alle de skjønne funnene dine...

Og kos dere masse i København nå....
Nyt solen og dagene...her regner det og er kjølig...

Sommer klem Kerstin

Villa von Krogh sa...

Award til deg på bloggen min...

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var en fin blogg. Nydelige bilder.

Tennene mine løper i vann når jeg ser smørrebrødkaker. Det beste som finnes!

mormonsen sa...

Oi, jeg også vil til Ystad. Og besøke Levande hem.
Du har en skikkelig inspirasjonsblogg!