onsdag 1. juli 2009

Du er det vakreste som fins......

Ja nå går det i Jan Teigen`s sang her hjemme....."Du er det vakreste som fins..."
Det er en av sangene "Bono"skal synge i et bryllup vi skal i på lørdag,og nå går jeg her og nynner og synger jeg også.

Jeg nyter været her jeg går og plukker inn peoner fra den lille hageflekken vår,og lager et aldri så lite stilleben med bysten jeg kjøpte på turen til Vollen.Så enkelt,men så vakkert.Nå hører jeg gjestene begynner å våkne til live..så nå må jeg lage frokost.

"Du er det vakreste som fins..." Med disse ordene ønsker jeg deg en superfin dag!

15 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott den bysten var! Virkelig nydelig, og vakkert med blomsten sammen med den. :)

Datt sa...

Nydelig den bysten sammen med blomsten, mer skal det faktisk ikke til, imponerende! :D

Lunalei ;-) sa...

Den bysten var virkelig fin og med en peon ved siden av....enkelt men nyyydelig!!!
Sommerklem fra Lunalu på bloggvandring!

My home is my Castle sa...

Såå nydelig byste.....

Og den sangen er jo og bare nydelig...
Vi hadde og en sang med Jahn Teigen i bryllupet vårt. " Min første kjærlighet " som er " vår " sang :)
Min kusine er atrist, så det var hun som sang.. Utrooolig rørende ;)

Ha en fin dag. Håper du ikke smelter helt bort i varmen :)
Klem,Kari

Klaffen sa...

Mmmm så herlig - det enkle er ofte det beste heter det;) Deilige ord fra deg og... har fått en lite oppmuntrende beskjed fra legen så sommerferie følelsen forsvant plutselig.. men jeg skal krumme rygg, hente snuppa og nyte for henne skyd. Om 4 dager drar vi til Danmark, en etterlengtet ferie for oss begge:) Klem i fleng

Mine øyeblikk sa...

Nydelig,det enkle er ofte det beste:-)

Mitt hvite hus sa...

Utrolig fin byste..og med peonene ble det nydelig...Og ja jeg liker den snagen...
Kos deg og nyt varmen... Phu=)=)

Klemmer Kerstin

Agnes Maria sa...

Så vackert !!!!!!
Ha det bra.
Kvällsklem från mig.
Åsa

Margrethes hus og hage sa...

Den sangen kan skikkelig sette seg "på hjernen" altså :) Flotte bilder med peon og byste.

God natt :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åhå är din man sångare, så spännande. Det är för det du kallar honom Bono.. Jättefina foton, vackert med pionerna. Idag ska jag prova med burkpesto och turkisk yoghurt, får se om det blir lika deras.
Ha det och kram
AnnaMaria

Jannicke sa...

Utrolig vakre bilder...

Har tittet på dine siste innlegg nå.. og lykten du viser 27.6 var helt nydelig! Har sett den i en interiørbutikk her i Bergen...
Tror den må settes opp på min (laange) ønskeliste.

Ønsker deg en vidunderlig dag!

Klem J.

små og store drømmer sa...

Den sangen er så fin :)
Koselig at du ville være med i konkurransen min Malvia.
Ønsker deg også en nydelig sommer i finværet.
Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Maliva! Takk for hyggelig hilsen:) Sååå vakre bilder!!!

Ha en fortsatt strålende sommer!! Håper du koser deg i det varme, herlige været!

Klem Anette:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

En så fin byst! Och en helt underbar färg på pionen.

Hoppas att du får en rikigt fin helg!

Mette sa...

Hei!
Ligger en award til deg hos meg...
;0)

Nydelig farge på den peonen da!

Klem

Ps. "Torpet" er virkelig flott inni, der kunne jeg bo (er allerede i gang med opppussing nr to i hodet mitt ;0)- men det er noen år inn i fremtiden...)