fredag 1. august 2014

Smågodt i sommervarmen;o)

Ettersom jeg vet at flere av dere gjerne vil se bilder fra mine feriegjester i Sør-Frankrike denne sommeren, har jeg fått lov til å dele flere bilder med dere. Men først får dere en enkel og smakfull oppskrift på min "sommerkake". Sveler de kan man så klart lage selv, men jeg har kjøpt mine på Meny. Rykende varme fyller jeg de med friske jordbær, blåbær og alcacia honning. På toppen noen mynteblader. Vanilje-kesam er også godt til, men den boksen var tom i dag. Enklere kan det vel ikke bli;o)

Da venter jeg spent på de siste bildene, så kommer de neste innleggene med ferieminner fra mine feriegjester i Sør-Frankrike. Gleder meg. God helg!

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

MUMS! Ser väldans GOTT ut...
Ha en skön helg!
Varm kram,
Titti

Furulunden sa...

Så enkelt og så godt. Lapper var den første bakekunst jeg laget, hehe. Ei venninne av mor ga meg oppskriften og siden har det blitt mengder av dem. Digg å fylle det med bær da :) Mette