tirsdag 12. august 2014

Ferieminner fra mine kunder i Sør-Frankrike Del 3.

(Foto; Marianne Haga Kinder) Da kommer de siste "ferieminnene" for denne gang fra fam. Haga Kinder. Etter å ha feriert i dette området i flere år, har de funnet ut at Les Issambres er deres ferieparadis.

(Foto; Marianne Haga Kinder) De har fått med seg flere utflukter, markeder, spennende butikkopplevelser, de velsmakende blåskjellene hos Edna i St.Tropez og mye mye mer.

(Foto; Marianne Haga Kinder) Ettersom min bloggvenninne Marianne er en av jentene bak Inspirasjonsguiden, kan dere lese mer om hennes sommerminner fra Côte d`Azur der. Link dit finner dere HER!

(Foto; Marianne Haga Kinder) Rett nedenfor villaene jeg leier ut i Les Issambres ligger Le Plage Beach Club. Her har det skjedd store forandringer siden jeg var her sist, så nå gleder jeg meg til å komme tilbake jeg også. Takk for lånet av bildene og gode ord Marianne;o) Velkommen tilbake!

4 kommentarer:

Marit K sa...

Vi leide et hus i St Aygulf ifjor sommer. Les Issambre ser enda mer fristende og flott ut. Hvor finner jeg link til disse leilighetene som ligger helt nede ved stranden? Og hva er prisen?

Unknown sa...

Ooops!! Les Issambres var det jeg mente:)

Anonym sa...

Roligt med fler fina bilder från det vackra Frankrike!

Maliva`s verden sa...

Hei Marit. Jeg sender deg mer info via mail, veldig hyggelig at dere vil tilbake. Mvh Maliva

Hyggelig at du liker det LenaiWales
;o)