tirsdag 23. april 2013

Vakre ranunkler i ny veske fra Campomaggi.

Jeg må bare vise dere den flotte buketten vi fikk fra gjesten vår som reiste hjem i dag. Ranunkler er jo bare noe av de vakreste sommerblomstene jeg veit om, og spesielt i disse rosa fargene.

Ny veske fra Campomaggi har jeg også kjøpt meg. I en perfekt størrelse for meg som skal ha med meg alt mulig stæsj. Den har kule skinndetaljer både på utsiden og innsiden. Love it!

Det er så deilig temperatur om dagen, så nå går jeg kun i sandaler og slipperser. Her er mine nyeste slipperser fra Havaianas...bling-bling.

Da er hverdagen tilbake etter 18 koselige dager med venner på besøk. I dag blir det vaffelsteking (typisk norsk) som jeg skal serveres den internasjonale gruppen som kommer på besøk. "Bono" er på øvelse med et fransk band, og han skal ha sin første konsert i begynnelsen av mai. Dvs. sammen med flere artister....Så venter et spennende jobboppdrag på meg seinere i uka, forts.følger....

6 kommentarer:

Monique sa...

Hi Maliva! Wonderful flowers!
Kisses
Monique

h.espe sa...

Hei på deg!!
Hvordan står det til med deg som lever ut drømmen under solen i Frankrike ? Hører jo selv at spørsmålet er rimelig dumt da - det kan jo ikke være anet enn perfekt....

Selv om jeg ikke er så flink til å legge ifra meg spor, så titter jeg stadig innom deg, og nyter de flotte innleggene dine. Alt du får se, oppleve og jobbe med, sååååå utrolig spennende!!

Nyt dagene videre, og så "ses" vi etterhvert igjen :)

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Nydelige blomster i vakre duse sommer farger:)
Vesken din var også tøff:)
Ha en fortsattherlig uke
Klem Merete

Anonym sa...

Åh den vesken der var fiiin, og alt det andre også. Elsker bloggen din.
Klem Trine

H. sa...

Vakre blomster og kul veske/bag.

Så gøy at det er spillejobber på Bono, og du har noe spennende i vente også, moro :)

Tvi tvi

tilda sa...

Hej! Hur mycket kostade väskan i Frankrike?? Så fin är den!! :)) Kram