lørdag 13. april 2013

To fornøyde gjester på Hotel Lou Paouvadou!

Her på det danske Hotel Lou Paouvadou har venninnen min bodd i over en uke nå, og hun er kjempe fornøyd med oppholdet. Det er forøvrig jeg også, som har vært heldig å få være hennes gjest noen av disse dagene. Dere kan tro vi har kost oss her ute i solen, omgitt av vakre blomster, og noe forfriskende i glasset.

Her har hun lagd lunsj til oss på rom nr.9. Snakk om sjarm og kos, her vi sitter og titter ut fra den franske balkongen hennes. Jeg vil også nevne at hotellet har studioer både med terrasse og balkong.

Det blir trist å ta avskjed med henne i morgen, men en trøst er at i morgen kommer en annen venninne av meg hit. Så dette blir rene husmorferie for min del, og en god opplading før alle feriegjestene ankommer.
"Sister from another mother"! Vi er veldige like på mange områder, derfor synes vi det var gøy å ta bilde med hver vår nye bluse på også. La meg nevne at dette gjorde vi kun for fotografering. Men det var gøy med den oppmerksomheten vi fikk der vi gikk så lenge det varte...hihi!
Jeg har også fått tid til å starte på en ny bok som virker veldig spennende, så nå skal vi nyte siste dagen sammen her ved bassenget.

Til dere som fortsatt ikke har landet på hvor dere skal feriere, kan vi begge gå god for dette koselige hotellet midt i hjertet av Ste.Maxime....Mer bilder og info finner dere HER! Husk dere får en nydelig fransk frokost gratis når dere skriver KODEORD;MALIVA ved bestilling!


9 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Så herlig bilde, hele stedet ser fantastisk ut! Dere var faktisk veldig like også. :) Ha en fin lørdag!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Det ser jo helt herlig ut, og dere ser virkelig ut som søstre! Den boken skal jeg akkurat til å begynne på - gleder meg!

God helg til deg!

Klem Cathrine :-)

HWIT BLOGG sa...

Åh vilka HÄRLIGA bilder!
Önskar dig en skön helg...

Kram,
Titti

Anonym sa...

Ååååå...så herlige bilder og vakre jenter:)
Ser jo bare utrolig koselig ut der:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete

Marit sa...

Blir like misunnelig hver gang jeg ser disse sommerbildene fra deg!! ser helt fantastisk ut!:)

Ha en fortsatt fin dag!

Ninas Interiør sa...

Ååh, for noen herlige bilder! Misunner deg sol og varme, altså!:-)

Kos deg med venninnebesøk, og ha ei herlig uke!

Klem Nina

Anonym sa...

Flotte bilder....ser helt fantastisk ut. Tror nok jeg skal ta med meg noen venninner ned til dette hotellet. Takk for tipset.
Trine

Eva Nagy sa...

Vi ankommer søndag 05.05 og gleder oss stort til fem dager på dette sjarmerende hotellet og til koselige Ste Maxime.Du skriver og tar så masse flotte bilder så nå var det på tide å se det med egne øyne ,hilsen fra Eva&Hilde

Maliva`s verden sa...

Hei Eva....så hyggelig, da vil jeg ønske dere hjertelig velkommen til vakre Ste.Maxime....og god ferie! Takk for tilb.melding.
Maliva