tirsdag 9. april 2013

Fisketallerken a`la Italy!

Ingen tvil om at det er mye god mat i Italia også. Etter flere anbefalinger besøkte vi Ristorante Mare Blu som er en familiedrevet restaurant som lå like ved hotellet. Min hovedrett bestod av 7 forskjellige slag av fisk og skalldyr, på en seng av grillede grønnsaker. Det smakte kjempe godt, men nå har jeg spist nok fisk for en stund.

Hovedretten til de andre bestod også av fisk og skalldyr men i en risotto. Tror ikke den falt så godt i smak, ettersom det var litt for mye ukjente fiskebiter oppi;o)

Derfor avsluttet de det hele med et stykke sjokoladeterte...som smakte helt fantastisk.

Nå er jeg vel hjemme igjen, og nyter strandlivet, utflukter, lange gåturer og lunsjer etc. sammen med venninnen min. I ettermiddag kommer en gjest til fra Norge.....det blir xtra koselig for mannen min tenker jeg. Jeg vil til slutt takke for alle hyggelige mail som dere sender til meg, jeg lover å svare på alle....men akkurat nå er jeg litt opptatt som dere sikkert forstår;o) Ha en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

H. sa...

Kos deg med besøk !

Var ute igår (Norge) med min aller beste venninne, og som vi skravla...!
Det er jo de man savner når man er bor utenlands......

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Mmmh looks very good ! Hug, Barbara