lørdag 4. september 2010

"Merci"......



Takk til min snille "handy"sønn, og min kjære "Bono"for at dere maler og maler der oppe på loftstuen, nå venter snart dette luta gulvet på hvitmaling også;o)



Mens jeg har fått streng beskjed av legen å holde meg i ro, ikke gøy, men sånn er livet akkurat nå;o(



Så nå skal jeg kose meg med en kopp Løfberg kaffe og nyinnkjøpte interiørblader. Litt artig at denne kassen jeg kjøpte på loppis forrige helg, har akkurat blitt brukt til å frakte favoritt kaffen min;o)



Herlig er det i hvertfall å høre syngene toner fra mine gutter der oppe, kanskje det blir en duett med sønnen da neste plate kommer ut;o) Ja hvorfor ikke "Bono"?



Go`lørdag alle sammen;o)

24 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Uff då? Har ikkje fått med meg kva som feiler deg? Men vi er to... Lita trøst kanskje, men god klem oversendast herved! (eg stakk av på biltur før i dag, og tok litt bilder...) ;) Hysj!!! ;) Kos deg med kaffe og interiørblad, kjøpte dei to i går eg også! Litt skal ein no unne seg når ein er sjuk!

God bedring! Syng litt du også, det hjelper!

God klem!
Elin :)

Solvei Skogås sa...

Flott sammensatte bilder! Likte dem godt! Brunt er litt lekkert det også selv om det er det hvite som er min greie.

Ønsker deg god bedring! Heldig du er som har noen som kan hjelpe med prosjekter i mens da!

Ha en fortsatt fin helg!

liven sa...

Åh så fint....og knallfin kasse!!
dette er kjekke ting å finne på loppis!!
Neste helg begynner det her så da er jeg på farten!!
Kos deg Maliva og god bedring :o)

mimmi-leone sa...

Ønsker deg riktig god bedring, så bra du har dine kære til å hjelpe deg!

Ønsker deg en nydelig helg!

Hilsen fra Mimmi-Leone

mi-rachel sa...

heldig som får hvit golv.
masse god bedring fra meg.

Datt sa...

Det er jo litt deilig at det skjer noen ting selv om man ikke kan gjøre noe selv også da! :D Herlig den kassen, perfekt dandert innhold! :)

Synnøve sa...

Flinke karer som pusser opp.Jeg er litt nysgjerrig på hvilken plater mannen din har gitt ut:)
Må være trivelig og høre far og sønn synge og spille.

Ønsker deg god bedring.
Har to nye interiørblader jeg også.

Nydelige farger i bildene dine. Akkurar sånn farger jeg liker.Kjempefin pute.
Morsomt at kassen har fraktet favoritt kaffen din.
Klem
PS.I dag kom hjerte ditt opp på døra til garasjen:))

Kjeruben sa...

Elskar slike kasser, så heldig du har vert :D
... men er du sikker på det kvite golvet? Eg angrar som ein tulling på mitt lysegrå i trappa... er jo ikkje SÅ glad i å vaske ;-) he he ALT vises jo ...

Så trist at du er dårlig, håpar det er så du kjem deg raskt på beina igjen :D

Og så varma kommentaren din skikkelig, godt å smile etter ein tøff sommar, takk :D Har valgt å ikkje vere personlig i bloggen, men deg 'kjenner' eg jo nesten :D

:o)

Unknown sa...

Uffda, søte deg, er du syk? ... God bedring *franske kyss* !
Koselig å være innom deg, som vanlig. Jeg har et ikke-interiør-innlegg nå, for det er det som er kult, har jeg skjønt, vi har misforstått... *smiler*
God klem :)

Unknown sa...

Bestiller nytt mosehjerte når du er igang/om du orker, med det... Mitt henger oppe fortsatt ved inngangsdøra, men er litt slitent i mosen... hihi...

Maliva`s verden sa...

Hei Nanni.
Du trenger ikke kjøpe nytt mosehjerte, her snakker vi gjenbruk. Så klipp bare øverst til høyre i hjertet, ta ut mosen og inn med nytt og ferskt rett fra naturen. Gjenbruk er tingen vettu;o)
Ellers er det jo hyggelig at du er så fornøyd og vil bestille et nytt da.

Hege sa...

Håper det ikke er langvarig M- og riktig god bedring!
Godt du har sterke karer som gjør ferdig loftsstuen:-)
Klem, Hege.

Guttemamma sa...

Hei du!! Er du syk?? Eller skadet deg?? Uansett,god bedring og følg legens råd!!
Gulvet blir nok griselekkert!!
klemmer♥

Monica sa...

Hej !!
Hääääärliga bilder !!
Vad underbart med målarhjälp !!
Ska bli sååå spännande att få se !!
Köket med skyltarna var också helt super !!!
Har missat såååå mycket här i sommar, men nu läser jag igen...
Snart, snart ,ses vi på facebook också....
Kram,monica

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=)O)=)

Uff da så trasig at du er syk d.a.. håper ikke det er noen alvorlig..og at du snart er på bena igjen...

godt med god hejlp da... og at du kan sitte å kose dge em dbalder..

God bedring vennen...og ha en fin søndag..

klemmer 0)

Sologbolig sa...

Hei ! For ein lekker kasse. og golvet blir nok kjempefint.
God bedring, håper det ikkje er noe alvorlig. Ta det med ro og ha ei fin uke. Klem fra Sigfrid

pepperkverna sa...

Huffda, håper du snart er tilbake i "godform" igjen. Takk for hyggelige ord på bloggen! Hege

Lea`s lopper sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
Flott blogg du har !
God bedring!
Hilsen Aud Mona!

Lenemora sa...

Takk for tipset med fikenmarmeladen, jeg elsker fiken - så det kan jeg tenke meg ville smake helt herlig ved siden av brie + +
Ha en superfin uke!!

Klem Lenemora

Hannes favoritter sa...

Så nydelige bilder, og så flinke karer du har som maler og maler!!!

Gratulerer, du har vunnet Give Awayen min, og får snart en overraskelse i posten! Bare send meg en mail (hobde76@hotmail.com) med adressen din!

Masse god bedring til deg!

Klem fra Hanne

Jennys fire vegger sa...

Snille gutter du har! =) Stili` kasse, den gjorde seg med blader oppi. Og den puten er så tøff!

God bedring.
Klem Jenny

Solveig (Svingenslillehus) sa...

HUffa da.. god bedring til deg, håper du blir raskt frisk og rask :)

Herlig det gulvet blir!

Klem fra Solveig

Missfryd sa...

Det blir sikkert lekkert der oppe når de er ferdige med grov-arbeidet og du kan sette i gang med innredningen:-)
Håper du har det bra og at vi finner en dag snart.
Stor klem fra moi:-)

Anonym sa...

å så deilig...:) synes jeg hører dem der oppe...) tihi.. savner dere masse...

gleder meg til å se bilder fra loftet..:) kan tro det blir fint...
nå er flisene kommet til badet vårt..endelig,etter ett år med rot.. så nå håper jeg bare vi snart får tid å gjøre det ferdig..:)

hils alle sammen..klem camilla..:)