fredag 7. juni 2013

Jeg elsker livet her på balkongen!

Til høyre for dette bilde har vi spiseplassen, men i dag blir det kun bilder fra kosekroken vår. Som dere ser er nytt og gammelt blandet i skjønn forening.

Hver dag står jeg opp ved 7-tiden, for her gjelder det og ikke gå glipp av dagen som dere skjønner. Noe av det første jeg gjør er å åpne balkongdørene å trekke til meg duften av croissanter og cappuccino fra Brasseriet nedenfor. Vel, sterkeste duftene er nok fra lavendelplantene og urtene mine tenker jeg.

Jeg starter ikke dagen med to glass rosè, så det er sagt...he-he. Men derimot kaffekoppen må jeg ha, mens jeg titter ned og ser by`livet våkner opp. Bildene ble tatt i går ettermiddag, og her satt vi til langt på natt.
Denne helgen vi går i møte nå blir xtra spennende kjenner jeg. En veldig hyggelig ting er at venninnen min fra Fredrikstad kommer tilbake å skal bo her i nabogården i mange uker. Hun vil også være til god hjelp hos Maliva-Agency, noe jeg er veldig takknemlig for. På søndag skal jeg møte to av mine favoritt interiørbloggere fra Sverige. Kan dere gjette hvem???? Åh som jeg gleder meg, forts.følger........God helg alle sammen!

12 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

For ett herlig liv du har :)

Prøvde meg innpå fb sida til Maliva Agency, men det funka ikke.

Ha en fin dag, nå skinner sola her også

Klem fra Inger

RoseSommer sa...

Takk for fine bilder der en kan fornemme hvor deilig du har det i sydligere strøk. Jeg synes jeg kan kjenne duftene! God helg, og så får jeg gå ut til min norske uteplass, der jeg også har kaffe, hortensia, lavendel ....(og sniler).

H. sa...

Nydelig tid man er i nå !

Fin balkong du her har, klart en deilig start på morrakvisten.

Kos deg med venninnebesøk, og god helg :)

Eddan sa...

Ingen dålig början på dagen att få sitta där med kaffekoppen! Har nog mina aningar om vem du ska möta från Sverige. Kan en av dem börja på bokstaven G kanske ;-)?

Ha en trevlig helg!

Kram från Anette

Martes atelie` sa...

For et deilig liv. Kan skjønne at du nyter.

Martes atelie` sa...

For et deilig liv. Kan skjønne at du nyter.

Hverdagsliv det gode liv sa...

Det er så jeg blir blank i øynene når du beskriver duftene. Det er en av de tingene som jeg alltid drømmer om når jeg tenker på Sør-Frankrike :o) Heldige du :o) Klem fra Nina

Sologbolig sa...

Herlig! Ser atskillig deiliger ut der nå enn da eg sto nede på gata og såg opp på balkongen din i uke 9 ...hihi!! Men alikevel så ble vi betatt av byen og kommer nok igjen, menikkje i sommer for da går turen til Kroatia. Ha ein flott sommer !! Klem

Sologbolig sa...

Herlig !! Det ser atskillig deiliger ut der nå enn da eg sto nede på gata og såg opp på balkongen din i uke 9...hihi! Men vi ble alikevel betatt av byen og kommer nok igjen, men i sommer går turen til Kroatia. Ha ein flott sommer. Klem.

Hege Morris sa...

Har lest meg langt nedover her.. Så nydelig det er hos dere og mange flotte steder dere besøker. Kunne godt tenkt meg å blitt med på loppis hos deg.
klem hx

ingridsboble sa...

Fantastisk fristende bilder du viser frem :) *drømme*

Men jammen ikke verst her heller nå, sånn bortsett fra at det bare er stein utenfor her... Men det blir bedre om ikke alt for lenge!

Nyt sommeren videre :)
- Ingrid

Victoria Eileen sa...

Så fantastisk du har det!

Jeg har lett etter inspirasjonsbilder som de du har i dette innlegget. Har du tips om hvor jeg finner flere?

Mvh Victoria Eileen