torsdag 12. august 2010

Skodilla jeg? Ja, jeg må nok innrømme det også...




Glemte å ta bilde av disse nye sandalene fra italienske Janet&Janet på stranden i ferien, og ettersom det er dårlig med strandvær her akkurat nå, viser jeg de frem her på en striesekk sammens med stein fra stranden i Nice;o)



Skinn, nagler, lin og "bling", jepp det liker jeg. Passer både til hverdags og fest. Så til helgen skal vi i bryllup og da blir nok disse å se på mine føtter;o)

Neste uke trekker jeg vinnerne av min sommerkonkurranse....i mens får dere alle ha en super fin helg...hvor forhåpentligvis sola titter frem igjen.

22 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Nydelige sko! Røffe og pene på en gang. Smart styling! =)

God helg til deg også.
Mvh Jenny

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så lekre sko/ sandel! Kjempe fin både til hverdag og fest!

Ha en super kveld!
Klem fra Solveig

Minka sa...

Heisann..for noen nydelige sandaler, de var lekre..Du har vel ikke kjøpt dem i norge eller??klems

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättefina sandaler, så snyggt med stenarna. Du kommer bli fin på bröllopet i dom.
Må gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Marit sa...

Berre lekkert - både sko og stayling!
Og sko får man aldri nok av...
Klem Marit :o)

Nooria sa...

De var fine! Du lurte meg, for jeg trodde at de stod på stranden :-). Jeg trenger også nye sko! *problemføtter*

Maliva`s verden sa...

Hei Minka...Sandalene kjøpte jeg i Ste.Maxime...vet ikke hvem som forhandler det merke her i landet.

Anitas hus sa...

Alle gode ting samlet på en sko^^,) Nydelige sandaler!!!

Ha en god helg!
Klem, Anita:O)

(eddas) sa...

Kjempesøte...litt av alt på de:)
eddaKlemmer

Elin | Draumesidene sa...

Passa egentlig sabla gøtt på soverommet mitt? Kanskje eg kunne låne dei til ein fotosession? ;) Verkeleg flotte! Reknar med at du trekkjer ut meg til vinnar av den konkurransen? På førehand takk!!! :)))

Ha ei god natt, og ein underbar fredag!

Klem Elin :)

My home is my Castle sa...

Nydelige sko :)

Klem,Kari

lott@ sa...

Nice!
smykkene også!

Mita sa...

Jättesnygga sandaler, skulle passa fint till mina rag-quilt-kläder...
Fina smycken. Du har säker bra kontakter på smyckesmaterial, annars har jag nyss upptäckt en här i sverige, lillaparlan.se
Ha det bra! Kram från Mitas Hantverk

Mitt hvite hus sa...

Rå lekre sko du har da..

skulle bare fått brukt de emr her
hjemme...

ønsker deg en fin helg ...håper solen skinner over deg =)

klemmer =)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så tøffe sandaler! :)

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klem

Home By Virginia sa...

Oi så fine...!!! ♥

Nå har jeg akkurat meldt meg på konkurransen din... ;)
Blir spennende å se hva det riktige svaret er... ☺

* God Helg *

Klemmer fra MV ♥

Synnøve sa...

Rå lekkre sandaler.

Ha ei fin helg
Synnøve

Noatunfrua sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg (for en halv evighet siden ;))!

Kjempeflott blogg du har! Alltid moro å finne nye, fine blogger! :)

Skoene var nydelige! Skjønner godt du her fornøyd med de :)

Ha en deilig lørdagskveld!
Klem fra
Laila Johanne!

Anonym sa...

kjempe stilige sko..:) kan brukes til alt...:) sov godt mor...:) klem...

Hjemme hos meg sa...

Kjempefine sko :) Og veldig fine bilder du tar!!

Klem!

Thelma Louise sa...

Smekre sko..)) håper du får brukt de lenge til...for vi satser ikke på sokker i de der.:-)) Lenge leve sommern.:-)

Klem

♥ Netta ♥ sa...

Kjempefine sandaler, både røffe og pyntede på en gang - lekkert!
Klem
Netta