tirsdag 25. september 2012

Nye Candice Cooper sko og litt xtra!

Nå er det nok reisebrev på en stund, istede vil jeg vise noen nytt jeg har kjøpt meg. Ettersom det fortsatt er deilig sommer- temperatur både i lufta og i sjøen her, blir det ikke mye strikking for min del. Derimot falt jeg for denne genseren som kan være go`å ha på seg da temperaturen skulle synke;o)

Jeg har jo "dilla" på sko, og lykken var stor da jeg kom over de populære italienske skinnskoene fra Candice Cooper. De høyhelte sandalene falt jeg også for.

Ellers ser jeg at de fargerike sommerklærne mine har blitt byttet ut med litt mere "mine" farger igjen. Kan jo være et tegn på høsten snart nærmer seg her også.
Dette brune skinnarmebåndet med nagler har jeg alltid på meg. Både det og skjørtet er italiensk design, og heldigvis var skjørtet på salg, for det var ikke billig. Mange fine detaljer på skjørtet, og med hekla hjerter i tillegg, me like!

Tror nok jeg skal få med familien på en aldri så liten tur til Italia om ikke så lenge. Men først skal vi kose oss med alle våre norske venner som er her, og kommer nedover neste uke.

10 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så snygga kläder, nu är du beredd för höst. Jättefint armband också.
Kramar
AnnaMaria

H. sa...

Fine klesplagg og sko du der har fått kjøpt deg.

Ser fargeskalaen din, minner mye om min...hehe....i lengden trives jeg alltid i slike duse krem/beige/offwhite/brun toner.

Ang Italia, kommer gjerne med tips...men, trenger å vite litt mer området/provinsen dere skal til, hvis du vet det.

Kos dere med venne besøk !

Hilsen Helen :)

Nina sa...

Lekkert lekkert lekkert.....

Klem fra Nina

Anonym sa...

Herlig. Den genseren så go' ut og ikke så varme som Dorthe genser'n blir. Nydelige farger også.
Ha en fin uke videre.
Klem Be

Anonym sa...

Hei:)
Kjempe fine klær du har fått deg:)
Den genser var virkelig fin:)
Klem Merete

Elis lille rede sa...

Så lekre ting du har kjøpt deg. Her er det 7 varmegrader og regnvær i dag..... Ha en fin dag i sol og varme.

Klem fra Eli:)

Bente sa...

Disse likte jeg meget godt du. Mine farger så klart. Og de skandalene med hæl da.
Jegbtebker mer støvetter og uteplagg nå.

Bente

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Så smått litt misunnelig på Candice Cooper skoa dine! ;)
...og temperaturen i Frankrike vs. Norge...
Ellers kan jeg melde om at jeg for en stund siden kjøpte sitruspressene du har på link til på siden her. De er helt utrolige, og vi bruker dem veldig ofte. Nå når hummersesongen snart er i gang, blir de nok brukt enda mer! ;) For det er himla godt med sitron på skalldyr.
Ha det fint så lenge!

Klem

Mor Inger`s hus sa...

Nydelig genser og sko, og den veska til så blir du jo ett syn for guder :)

Lengter veldig til varmen, men får holde stand litt til.

Nyt dagene.
Klems fra Inger

Maliva`s verden sa...

Hei Gabriella! Takk for hyggelig kommentar...og ikke minst at du er fornøyd med sitronpressene du fant gjennom bloggen min. Jeg er også storforbruker av disse pressene...til både skalldyr og fiskemiddager, og til teen min da;o) En god investering med andre ord. Ha en fin helg.
Maliva