mandag 10. september 2012

Bienvenue!

Fra i morgen og en måned fremover blir det en xtra sosial og "norsk" måned. Oh som jeg gleder meg! Jeg får besøk av flere venninner med familie. Noen av de har leid seg inn i nabohuset, mens andre bor 5-10 min.gåtur fra oss. Også kommer niesen vår med mann;o) Så blir det koselig å få en tidligere kollega fra Home & Cottage m/fam. som naboer i 14 dager.

Så nå er huset vasket, hagen stelt og svømmebassenget rengjort. Første par ut er et vennepar som ankommer i morgen, og de skal bo hos oss en uke. Men først skal mannen min og jeg på vårt første foreldremøte her i Frankrike, og det skal bli spennende;o) 

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe kos med venner fra Norge:) kan tenke meg du gleder deg masse:)
For et herlig skilt du har hengt opp:) var utrolig lekkert:)
Kos deg masse med besøk:)

Klem Merete

Mor Inger`s hus sa...

Er så kos med norgesbesøk når man er langt hjemmefra.
Kos deg masse med "Hotell-drift" i noen dager/uker.

Klem, Inger

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och få besök från Norge, perfekt och kontakta dig om man vill hyra där nere. Och vilken fin guide dom får i dig.
Kramar
AnnaMaria

H. sa...

Koselig med besøk av venner og familie ;)

Ja, du vi reiser til og fra Norge - MANGE - ganger i løpet av ett år !

Denne gangen kun hjemme for 1 uke, endel ærende som måtet gjøres, og jobb å min kjære, men reiser alt tilbake imorgen tidlig !!!!!!
Så joda, vi skal nyte ennå litt mere varm høst.

Lykke til på foreldremøte :)

Elis lille rede sa...

Så koselig at dere får besøk, da:) Er jo sikkert litt rart å bo så langt unna venner og familie, men i luftlinje er det ikke lenger unna enn om jeg skulle tatt meg en tur til Svinesund, hehe. Lykke til med foreldremøte;) Ha en toppers dag!

Klem fra Eli:)

Nina sa...

Bonjour :-)
Åhhhh....så fantastisk med masse flott besøk. Familie og gode venner betyr ALT :-D
Vi hadde det supert - som vanlig - i St.Paul ( den linken jeg sendte deg ).
I tillegg skal vi prøve ut et hotell i Eze Village før vi vender nesen hjemover. Det blir spennende..... Har bestilt en såkalt Gourmet-package;-) Du skal få tilbakemelding derifra også ;-)
Kos deg masse sammen med familie og venner.

Nina

Maliva`s verden sa...

Bonjour Nina
Vi får treffes neste gang....send meg link og masse tips a;o) Kos dere.
Klem fra meg

Thelma Louise sa...

så koselig.:) Tenker de vil kose seg.:))

Brunosten kommer også..))sette i gang pressa da eller ?

Kos deg.))

KLEM

Spirea sa...

Så herlig å få besøk fra hjemlandet - det blir sikkert helt supert! :) og så spennende med foreldremøte...Det er mye som er "nytt" når man flytter til et annet land. Selv har jeg bodd i Spania - og det var nokså mye som var annerledes enn hjemme som man må sette seg inn i - men det kommer gradvis. Også er det jo halve moroa og spenningen det å lære nye ting og finne ut av den nye kulturen.

jeg håper dere får det helt supert med venner og familie.

God uke ønskes deg videre :))

Ps. jeg gleder meg glugg - nå er det bare 2 uker til vi reiser til Antibes :))