søndag 2. september 2012

En aldri så liten sniktitt!

Hei, håper dere har hatt en fin helg så langt? Her har det vært litt ustabilt vær i helgen, derfor har jeg fått puslet litt inne. September er min favorittmåned her i Frankrike. Alle har reist hjem fra sommerferie, og temperaturen er perfekt. Derfor kan jeg ikke ønske høsten velkommen enda, men derimot nyte friskere luft og temperatur i underkant av 30 varmgr.

Har dere lyst til å se bilder fra hvordan vi har det her inne? Så kan jeg så klart legge ut flere bilder etterhvert. Men så lenge vi lever så og si ute et par måneder til.......får dere kun en liten sniktitt fra spisestua inn til stua denne gangen. Go`ukestart til dere alle!

16 kommentarer:

H. sa...

Enig, høsten er super på disse trakter. I Italia kom værskiftet denne helgen, overskyet og yr i lufta. Brått sank tempen til 22 grader. Skal bli 25 til uka, men 30+ er nå over for denne gang.

Høsten har kommet, og med den vær som jeg kaller "god norsk sommer" bare at jeg er i Italia :)

Ciao - kos og nyyyt - tenk her har det vært innedag, første på 4 uker...haahahaha

Synnøve sa...

Kjempefint hjem dere har i frankrike.
Skjønner godt at du stor koser deg:-)
Klem

Anonym sa...

Utrolig flott hjem du har der:) gleder meg til å se resten!
Høres deilig ut å kunne nyte varmen litt til og bare nyte:)
Men jeg liker godt høsten her hjemme med sine herlig farger, skiftende vær og frisk luft:)

Ha en herlig uke
Klem Merete

Anonym sa...

Hold på varmen til vi kommer da!!! :-)
Klem Anette

Anonym sa...

Høres ut som en deilig temeratur dere har nå:) Hadde ikke vært dumt det nei....
Kose dere masse, og hils kremen..

Klem Camilla

Mor Inger`s hus sa...

Så herlig å få en laaang varm høst, eller seinsommer.
Kjenner større og større behov for å reise tidligere til varmere strøk.

Nyt kvær ein dag:)
Klem Inger

Maliva`s verden sa...

Skal bli Anette;o)
M-L

Anonym sa...

Så koselig å se at dere nyter livet:-) Det unner jeg dere så veldig. Det er ikke mye som kan måle seg med å flytte hverdagen til sol og varme. Det er skjønt for kropp og sjel med D-vitaminer hver eneste dag. Håper det går seg til med skolestart etc. Spennende. Husk å nyte øyeblikkene!!! Dere er rike som kan få leve ut drømmen. September er en nydelig måned i Spania, så det er sikkert herlig hos dere også. PS.... sant stjernehimmelen er helt amazing?? Hver eneste kveld!! Sukk, kjenner savnet men holder ut. Hils KP. Klemmer fra Lied

Monique sa...

J'attende de voir autres photos de votre jolie maison en France!!
Bonne soirée!
Monique

Gry sa...

Hei skjønne dame! Så koselig dere har det, gleder meg til å se mer!! :) Skjønner godt at dere vil nyte utelivet så lenge det går, vi har faktisk veldig fint vær her om dagen også. Solen varmer godt på dagtid, men så snart det lir mot kveld blir det fort kjølig.

Deilige saker du har kjøpt på marked! Jeg var også på matmarked i går, artig! Om dog ikke samme svungen som på de markedene du har rett utenfor døren.. he he... Det ser så deilig ut altså! :)

God ny uke til deg, nyt dagene til fulle :) Varm klem

toves sammensurium sa...

Neida jeg blir ikke noe misunnelig!
Høststormene er selvfølgelig å foretrekke,inneliv likeså;)
Hihi...klart jeg er misunnelig,det ser bare herlig ut hos deg!Nyt!!
Toveklem;)

Nina sa...

OMG....hvilket koselig hjem!!!
Skal si du er flink å gjøre det koselig.
Enig med deg at september er en herlig måned her. Liker meg best på vår og hørt, men skulle gjerne vært her ellers også ;-)
Så heldig er du som bor her nede.
C`est la bonne vie:-)
Flott innlegg fra markedet i St.Maxim forrige innlegg.
Vi er Nice nå og frem til ca 20.sept.
Går det buss dit fra Nice tro??
Ha det fortsatt fint :-)

Ragnhild S sa...

Ååååååå, så alt for lenge siden jeg har vært her inne hos deg! Har fått med meg flyttingen -wow, for en drøm å leve!! Og du får det jo så fint rundt deg:)

Stor klem til deg:)

sylvia sa...

Noe så herlig med varme og sommer ennu, ja det må du nyte, gleder meg å se resten av huset etterhvert,
Kos deg masse.
Klem

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen..Gleder meg bare mer og mer, særlig når jeg ser alt det nydelige man kan få kjøpt der.. Har bestilt billetter, og selvsagt noen ekstra kolli.Hi-Hi.. Her skal det handles..Masse bilder skal vi også få tatt.Skal ha med meg min datter som går sitt siste år på media,elsker å ta bilder. Legger det nok ut til dere ja.Kos deg og nyt deilige Frankrike, et flott hjem har dere også..Takk igjen..

Maliva`s verden sa...

Hei Nina....så du er på plass i Nice nå? Det er veldig greit å komme seg fra Nice til Ste.Maxime med tog, som du tar til St.Raphael...og buss videre inn til Ste.Maxime derfra.
Ønsker deg noen flotte ferie uker.
Maliva