torsdag 6. september 2012

Eksklusiv villa m/panoramautsikt over Middelhavet og eget svømmebasseng.

Maliva-Agency har den glede av å kunne tilby dere en meget eksklusiv villa i provencalsk stil til utleie.


Denne vakre eiendommen ligger perfekt til med fantastisk utsikt utover middelhavet og mot St.Tropez. Villaen ligger i det populære området Semaphore, som kun er 2 km til sentrum av Ste.Maxime.

Villaen inneholder stue, kjøkken, spisestue, alle med utgang til deilig terrasse.

Det er 4 soverom med totalt 8 sengeplasser, bad og wc.

Med andre ord et perfekt sted å bo med to familier, eller sammen med noen vennepar.

Store uteområder med flere koselige sitteplasser er det også her.

I tillegg til eget svømmebasseng.

Dette er en unik og svært populær eiendom! Så ettersom etterspørselen har vært stor på utleie etter den regnfulle sommeren der oppe i nord, anbefaler jeg dere å være tidlig ute ved bestilling!
For mer info., send meg mail til maylissmaliva@yahoo.no

5 kommentarer:

H. sa...

Lekkert, lekkert !

Flott bildet av deg :)

Lykke til med utleien, skal se du får nok bestillinger for neste sommer, de har begynt å komme hos meg noe.

Anonym sa...

Så Flott dette så ut
Her kunne jeg likt meg

Nina sa...

oh la la.....noe så lekkert !
Om vi skulle dra på ferie sammen med flere andre, er dette høyst interessant :-)
Lykke til med utleievirksomheten :-)

Anonym sa...

Ååååå.... det hadde vært en drøm å oppleve dette:)
Ønsker meg såååååå..... ferie:)
Kanskje om noen år!
Kjempe herlige bilder og flott bilde av deg:)

Fortsatt herlig dag
Klem Merete

Unknown sa...

Lekkert lekkert!! ;)
Hadde nok kost meg her ja ;)En drøm!
Varme klemmer fra meg, Anki