tirsdag 9. november 2010

Litt nytt som er kjøpt i Paris, er på plass.



Må bare vise dere telys-tavlen jeg kom over i Paris, synes den passet perfekt over her. Sikkert en enkel sak å snekre selv også, et tips til alle dere kreative der ute. Kommer garantert til å ha mye glede av den utover høsten/vinteren, også lyser den så fint opp den rustikke platen.



Oliventreet har også fått sin plass her oppe i loftstuen, pga.at det er litt kjøligere når vi ikke bruker stuen, da trives den best. Men ikke glem å vanne gjennom hele vinteren, en gang i uken skal holde.
Det var dagens tips;o)



Det fargerike ullpleddet som er et loppisfunn har også fått sin plass her oppe, og det er utifra fargene på det, jeg prøver å stæsje opp med detaljer rundt omkring. Som bl.bøker, lys o.l. Men det skal dere få se mer av om ikke så lenge. Da kommer det ferdig resultatet av oppussingprosjektet vårt i høst. Nå får jeg skynde meg å gjøre klart til lunsj-besøk...og meny`en i dag blir så klart Chèvre-salat m/god fransk dressing som jeg skal prøve meg på :o) Håper jeg rekker en lengere bloggrunde i kveld også, lenge siden sist.

Takker for gode og rørende ord til min give-away....DERE ER BEST!

25 kommentarer:

(eddas) sa...

Kjempefin...men kommoden likte jeg forferdelig godt:)Ja..skulle være mulig og snekre noe slikt som den tavletelysholderen:)
ha en go lunsj snuppa..og leeeenge siden du har vært innom nå!!!:)
eddaKlemmer

Anette Willemine sa...

Den var tøff! Det er en morsom idé som kan prøves ut av de som klarer å håndtere en hammer ++. :o)

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Lindas hobbyhjørne sa...

Så utrolig fint.
Ha en fin dag, klem.

Anonym sa...

Så herlig telys-tavle, artig og sikkert ikke så vanskelig å lage - men denne er jo fransk, enda bedre.

Ha en fin dag :)

Klem, Mette

Bekka sa...

Kjempefin - den passet perfekt der! Så moro å finne unike ting som ingen andre har :)
Klem fra Bekka

Pysselpalatset sa...

Härligt med lite färg ibland.. komoden är underbar och din ljustavla på väggen.. kram J

Thelma Louise sa...

tøff den var..og anderledes.:-) morsomt med noe man ikke har her.:-)

oliventreet mitt har kastet en haug med blader...ikke så grønne læll de fingrene mine.:-) men men..står kaldt..får ikke mye vann..mer kan jeg ikke gjøre for det.:-)

Mitt hvite hus sa...

Råfin .. kjære deg.. så moro å ha noe som ikke så mange har..

men kommoden din var helt rå... kan jeg spørre hvor du har fått fatt på den..

ha en fin kveld..

klemmer

- sa...

kjempe fin - med rustikk stil. Veldig Home & Cottage;)
klem Vilde

Loccitane sa...

Hei, vennen.

Den lystavlen var jo bare så utrolig koselig, og veeeldig deg :-)
ønsker deg en finfin tirsdagskveld.

Klemmer fra Linemor

Behindabluedoor sa...

Så fine ting og flotte bilder :)))
Ha en fin kveld.
Klemz

Besta sa...

Veldig fint, passet så fint til kommoden også.
klem fra marilyn

Nooria sa...

Veldig fin og innmari fin kommode! Tenk at bloggen din er to år alt. Gratulerer! Det er min også i disse dager :-).

Jennys fire vegger sa...

Kjempetøff! :o) Og den kommoden da du, helt rå! :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Helena, The Swenglish Home sa...

Åh så fint! Den kommoden är ju alldeles underbar och precis lagom "ruff och rå" i stilen. Ljustavlan blir ett kärt minne från Paris - så fin!

Olivträd är en favorit hos mig också, och jag tycker ditt gör sig så fint i den goa, runda krukan - riktig Medelhavskänsla!

De varmaste hälsningar i höstrusket!
Helena, The Swenglish Home

Loccitane sa...

Jeg har ikke jobbet siden 1. oktober...var innom jobben din i forrige uke, men du var ikke der. Kommer innom snart igjen jeg vet du :-)

Just a Little Vintage sa...

Kjempe fin tavle=)! Og komoden er rå lekker!!! Oliventre har jeg ikke vågd meg på ennå...men de er jo sååå fine!!

Ha en super uke videre!
Klemmer!

Interiør 63º N sa...

Stilig ! Skjønner ikke hvor du finner slike ting jeg. Jeg synes ikke jeg finner noe av interesse når jeg er på ferie???
Den der kommoden du hadde der var også råstilig, hmmm :O)

Ha en fortsatt fin onsdag.

Klem Kirsti

Unknown sa...

Den lystavlen/bildet var kjempefin:) Og det var teppet og ♥
Så heldig du er, eller flink heter det vel, som klarer og holde liv i et oliventre... jeg dreper alt av grønt jeg, får det bare ikke til...

Ha en herlig dag!

Klem Line

Simones Country Home sa...

Bonjour madame. ,o)

Så fin den tavla var da, du har ikke vært innom min favorittbutikk der nede vel?? hehe Maisons du Monde. Knallfin butikk.

Ha en fin dag.

Klem Simone ;o)

Maliva`s verden sa...

Jepp jeg har Simone...og det var der jeg kjøpte tavlen også. Lager nok et innlegg om den butikk-kjeden utover også....

Simones Country Home sa...

Hehe det ante meg. Var jo der for 3 uker siden i Lille, de har en extremt stor en der. Har blogget om denne butikken før jeg. hehe Knall mye fint. ;o) Jeg kjøpte meg utrolig mye der nede nå, men ønsker meg anda mer. ;o)

Ja jeg tok den du, for har brukt den setningen sjøl noen ganger. hehe
De snakker jo ikke akkurat sakte der nede. hehe

Klemmers ;o))

Margrethes hus og hage sa...

Telystavlen din var flott :) Blir sikkert stemningsfullt lys i den.
Passet godt sammen med oliventreet ditt :)

Ha en fin kveld. Hilsen Margrethe

Dorthe sa...

Super god idé:-)
Kram Dorthe

h.espe sa...

Hei vennen!
Ja, dette var en kjempefin telystavle - hi, hi - har en viss forståelse for at denne måtte bli med deg hjem fra Frankrike ja..;o)

Jeg er kjempespent på mitt eget oliventre. I år forsøker jeg meg på å ha det i stuen, og det overraskende er at siden jeg tok det inn, har det satt fart, og vokst masse - krysser fingrene for at "progresjonen" fortsetter....

Tar snart turen innom deg, og da skal jeg prøve å få meldt fra på forhånd... :o)

Ha en finfin uke videre!!

Goklem fra Hildegunn