torsdag 11. november 2010

Litt førjul-stemning, om jeg vil det eller ei....



Mens det snør ute, lukter det kanel og appelsin av duftlyset fra Lama, blandet med lukten fra peis......hææærlig. Og med dagens middag som bestod av risengrynsgrøt, ja da snakker vi førjulstemning. Det minner meg også på at det kanskje er på tide å tenke på juleforberedelser snart;o)


Jeg elsker clementiner, og julenummer fra forskjellige interiørblader. DAGENS TIPS; nå selger Narvesen masse slike blader til kun 49,- Så her skal jeg la meg inspirere av julenummeret til danske Bolig-magasinet.


Da var det plutselig helg igjen, og derfor benytter jeg anledningen til å ønske dere alle en fin helg;o)

35 kommentarer:

liven sa...

Koselig førjulsstemning her hos deg Maliva....vi får nå begynne litt i det små!!
Takk for tips om blader :o)

ha en fin kveld :o)

Sommerhuset i bakken sa...

Så koselig! Jeg kjenner nesten lukten av jul helt hit ;-)

Sologbolig sa...

Koselig. Takk for tips ang Narvesen (ja vi har faktisk Narvesen her !!)
God helg til deg også.
Klem.

Jannicke sa...

så utrolig koselig med mandarinhjerte i snøen!! Det likte jeg!
Ha en fortsatt fin uke!
Klem J.

Janna sa...

Nyyyydelige bilder. Takk for tipset om bladsalg hos Narvesen!

Klem

Thelma Louise sa...

så kos , grøt så godt ut.:-)
jeg finner frem de gamle interiør julebladene mine..:-)

bloggen min oppdaterer seg ikke om dagen, vet du hvorfor ?

Lykkeliten sa...

God helg til deg også!
November er ikke så ille når man har slik stemning synes jeg!

Hege sa...

Så kos - og jeg har jule-stemningen inne:-)
Fint med snø - i småå mengder;-D
Ha en fin kveld M,
klem Hege.

Junk De Lux sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Junk De Lux sa...

Tusen takk for bladtipset...får aldri nok vet du;)
For en fantastisk julestemning i innlegget ditt og bildene er bare nydelige!
Må i samme slengen takke for din alt for fine kommentar inne hos meg...så snill du er:)

Stooor klem!

Anonym sa...

Her er det bare vakkert, vi hadde -10 i morges - kaldt, men herlig friskt. Akkurat sne nok til at det blir supervakkert ute. Jeg har julestemning allerede, og koser meg inne med fyr i peisen og varm kakao med litt kanel og masse stearinlys :)

Klem, Mette

Magdalena sa...

nyydleig bilde det der me dgrøtfatet...
klems, kos edeg ¨¨*

Britt sa...

Takk for tipset om blader, jeg må ta en tur innom Narvesen i morgen!
Flotte bilder du tar:)

Landcharm sa...

Dette så veldig koselig ut! Nå må jeg løpe til Narvesen...

Mitt hvite hus sa...

å så kosleig... deilig duft av appelsiner... her ble det bakt kryddr kake i dag..og for herlig duft..

Litt førjulstemning i november er lov.. her er det så smått begynt å pynte litt...hihi

Skal innom Narvesen i morra jeg...

ha en fin kveld .. O=)
*
Klemmer =)

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Så koselig å høre fra deg hos meg! Herlige bilder du viser! Jeg kjenner nesten lukten helt hit!:) Og takk for tipset ang. billige interiørblader! Er storforbruker av de...

Måtte jo bare melde meg på din giveaway også! For noen flotte gevinster! Håper jeg vinner noe!...

Ha en fortsatt fin uke! Klem Nina

Hulda sa...

Så koselig med mandarinhjertet i snøen. :) Det var virkelig sjarmerende. :) Nyt førjulstida. ;)

Anonym sa...

Å så digg...) Fikk litt stemning jeg nå..:) Gleder meg til å begynne nå.. det nærmer seg.. bare litt over ei uke igjen nå,så er det jul i huset..:)Ha ei super helg..

klem camilla

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå koselige bilder, May-Liss!
Takk for tips! Ha en riktig fin helg:))

KLEM KLEM
Anette

Alfa sa...

Så kjempe godt ut.Fikk skikkelig julestemning.

Klem Alfa

Bekka sa...

Så koselige bilder! Fikk skikkelig julestemning av dette jeg :)
Klem fra Bekka

Lene sa...

Tusen takk for koselige ord som du la igjen på bloggen min:)

Er så gøy å få tilbakemelding, og ikke minst oppdage nye blogger! Likte bloggen din så utrolig godt:)

Hilsen fra Lene, med ønsker om en riktig god helg:)

Katta sa...

Åh vad gott det där ser ut! jag älskar dessa julinspirerade magasin som finns ute nu man vill ha dem alla. Vilket hus i det där repotaget!! Antar att huset med är danskt de har ju så snygga stora hus där. Må gott, kram Katta

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlige bilder!! Inspirerende!!! :)
Ha en nydelig!!

Klem til deg!

Just a Little Vintage sa...

Mmmmm...dete er så godt med grøt=)! Vi har hatt det noen ganger i høst og det smaker ekstra godt med spekeskinke til=)! Koselige bilder og tusen takk for tipset om bladene på Narvensen=)!

Kos deg i helgen!
Klemmer!

Behindabluedoor sa...

Ja tenk det er bare 6 uker igjen til jul...
Det går sannelig fort gitt :)

Ha en fin helg.
KLem

Monica sa...

Hej !!!
Oj,oj, vad jah har missat !!!
En vecka borta från datorn och här har det hänt en hel del !!
Jag har anmält mig till tävlingen i det inlägget och länkar såklart,guuu vilken tävvling !!!
Älskar ALLT i förra inlägget, så jäkla läckert !!!
Önskar dig en härlig helg,
Kram,Monica

Min Still By Maia sa...

Hei May-Liss!

Synes jeg kan kjenne den deilige duften gjennom bildet. Nydelig og stemningsfullt!

Så rålekker den tavlen din fra Paris var. Liker så godt den industielle stilen som jeg ser du bruker mer og mer. Skikkelig tøfft!

Sees snart :)
Stor god helg klem til deg

(eddas) sa...

Hallois....
har egentlig ikke tid og skrive her...må jo finne en narvesen:)
kos deg nedi julemagasinene:)
eddaHugs

Ruths datter sa...

Dette var skikkelig førjulsstemning ja. Så vakre bilder. Ønsker deg en fin helg.
Klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan känna den härliga doften ända hit, det är mysigt när det doftar jul. Och alla fina tidningar som kommer ut nu, härligt och titta på vackra bilder.
Trevlig helg till dig också
Varm kram
AnnaMaria

toves sammensurium sa...

Heisann:)
Takk for koslige ord på sammensuriumet mitt,artig du fant veien dit!
Og takk for narvesen-tipset....aner at jeg kommer til å gå litt amok der ja...hihi!
Men hva var vel verden uten deilige interiørbla,dog deilige interiørblogger som din????
Nyt helgen!!! :)
toveklem:)

Emmas Verden sa...

..ååhhh så deilig det var å stikke innom deg idag :) dalende snøfnugg og bare kos stemning..
takk for titten og ha ei strålende fin helg ;)
god klem til deg..
Anne♥

Kreoline sa...

Takk for skjønne ord kjære deg. Tenk at det snart er jul, har ikke hatt tid til å tenke på det, men nå er det fri en periode. Må nok finne frem og begynne forberedelsene. Det er nå godt det ikke er snø her enda, snø er velkomment på julaften, tenk for en stemning. Ser stemningen hos deg, kjenner julelukten også. Kos deg på søndag, klem fra Mona.

Loccitane sa...

flott tips vennen, da er det bare å løpe å kjøpe.
bruker jo nok penger på slike magasiner og da er det alltig litt godt for samvittigheten å spare noen slanter og heller bruke de på flere bladerm, hihi, dobbeltmoral, jeg?