mandag 19. desember 2011

FRANSK JULEDUK PÅ KJØKKENBORDET...







Ops, var nok for opptatt av å notere ned alt som var i hus før jul i forrige blogginnlegg, at jeg glemte å vise dere den nye voksduken med juleevangeliet på fransk. Den falt jeg pladask for da jeg så den hos Annas Rom.

Ellers er zink-huset på plass, svibler og kongler, og ikke for å glemme min gamle Bambi, som kommer frem hver jul;o)
Som dere ser er det ikke røde detaljer hos oss i år.......og utrolig nok, ingen i familien savner det heller. Men på juletreet, der blir det rødt så klart;o)

10 kommentarer:

Huset på terrassen sa...

Hærlig den voksduken, utrolig dekorativ og nostalgisk :)Koselig med svibler, kongler og bambi, gir masse julefeeling ! Ønsker deg og dine en riktig fin uke! Hos oss er nedtellingen nå skikkelig igang..hehe :) Klem Linda

ANETTESHUS.COM sa...

Veldig koselig! Og så dekorativt med kongler og svibler:)))

Ha en fin siste adventuke - og en ritkig fiiin jul!

KLEM KLEM
Anette:)

Manne's hverdag sa...

LEKKER DUK OG HERLIG JULEPYNTA!!!

Klem

Marit sa...

Nydelig "julebord". Alltid mye koselig - og franskinspirert fra deg! Og mer kommer vel kanskje? Ønsker deg en fin fin jul!
Klem fra marit

H. sa...

Utrolig koselig pynt på kjøkkenbordet ditt !

Søt den bambien, noe fra barndommen din kanskje....?

Svibler lukter så godt, ser min er straks avblomstret, så ny må nok i hus FØR julaften, tenker jeg.

Rart at det er siste julen i Norge...for neste jul blir i Frankrike, ikke sant?
Jeg må nok innrømm, at vi syns det er super kos å komme "hjem" til jul. Det er noe eget med julestemning her til lands....

God Jul !

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättesnygg vaxduk, så praktiskt med en sån duk. Sällan man ser så fina. Du har ett så fint julpyntat kök.
Ha en härlig julvecka
Kramar
AnnaMaria

♥ Netta ♥ sa...

Den juleduken var helt nydelig. Det er masse julestemning på bildene selv om det ikke er så mye rødt. Her er det fortsatt endel røde innslag til jul, mest fordi jeg har røde julegardiner og røde pappstjerne i vinduene. Jeg liker godt at det er litt andre farger her akkurat i julen, ellers i året er det ganske nøytrale farger i huset :-)

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Huset på Bergheim - Gry sa...

Ja den duken er kjempefin!!
Eg har også kjøpt den til spisebordet mitt:-)

Frida  sa...

Vilken fantastisk fin blogg du har! Härlig stil! Svar på din fråga om mitt inlägg om ReStore butiken. Hon har just startat butiken, bara en vecka gammal. Men jag hoppas hon öppnar egen hemsida snart med försäljning. Jag kan ju höra med henne redan nu om det är något som du vill köpa. Hon kanske kan sända det, om det inte är allt för stort da...hi hi.

Frida

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Hei, takk for hilsen på bloggen min. Så da måtte jeg jo se på din også! :) Jeg gleder meg veldig til å følge deg i Frankrike! Spennende! Ha en riktig så fin jul! Hilsen Gabriella