søndag 20. februar 2011

Trekningen er klar på min give-away;o)



Ops! Nesten så jeg glemte hele trekningen i dag. "Bono" har kommet hjem fra Afrika, og turen har satt dype spor i min kjære kan du si, neste gang vil han ha med meg. Så får tiden vise om jeg klarer det. Holder foresten på å lage et reisebrev derfra som kommer på bloggen til uken. Frankofil som jeg er, må jeg jo si at det er xtra stas å ha besøk hele 2 uker fra Frankrike også. Så nå går det i både franske gloser og franske matretter på meg..noe jeg ELSKER!!!!

MEN OVER TIL SELVE TREKNINGEN. UTROLIG GØY Å SE AT SÅ MANGE HAR MELDT SEG PÅ DENNE GANGEN. SKULLE SÅ GJERNE GITT DERE ALLE EN RØD ROSE FRA MEG, MEN 3 PREMIER BLE DET DENNE GANGEN, OG VINNERNE ER

1.PREMIE- TERMOS OG ROSA BOKS GÅR TIL MIN SVENSKE BLOGGVENN CILLA BAK BLOGGEN VIT SOM SNØ

2.PREMIE - BLÅ BOKS; GÅR TIL ANN KRISTIN PÅ SØRLANDET UTEN BLOGG

3. PREMIE - GRØNN BOKS; GÅR TIL DANSKE DITTE BAK BLOGG DITT OG MITT

GRATULERER SÅ MYE!

(SEND ADR.DERES PÅ MAIL TIL MEG, SÅ GÅR PAKKEN I POSTEN OM NOEN DAGER!)

HA EN FORTSATT FIN SØNDAG ALLE SAMMEN!

18 kommentarer:

Hulda sa...

Så utrolig nydelig inspirasjon du viste i innlegget under! Vakkert med bollene i de slitte hyllene. :)

Herlige disse boksene du gir bort, så fine farger og mønster.

Prinsessen paa erten sa...

Gratulerer så mye til vinnerne!! Synd at denne give awayen har gått meg helt forbi. Knallfine premier!!

Ha en finfin kveld!!

Mitt hvite hus sa...

Så deilig å få han hjem igjen.. kan skjønne at det har satt sterke spor hos han.. han har sikkert opplevd masse..

gratulerer så mye til alle heldige vinnere..

ønsker deg en fin uke 0))
klemmer

Datt sa...

Dammit, jeg var sikker på at jeg skulle vinne altså!! ;)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till alla tre. Och så roligt att du fått hem maken, ha en riktig myskväll.
Kramar
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Tuuuuuusen TACK Vännen!!!
Jag blir SUUUPERGLAD nu ska du veta:))) Känner mej som en riktig turgumma:)
Det var en såå fin utlottning!
Ljuvligt söta både termos och burk! Jag har faktiskt inte en enda sak från Green Gate så det var nog meningen det här;) Så fina våriga färger är mer än välkomna i mitt liv:) Mailar dej senare:)
Och GRATTIS till dej som fått hem Bono;) Jag förstår att det varit en gripande tid, ser fram emot att få läsa resedagboken.
TACK igen o ha en riktigt mysig kväll! Kram Cilla

Hege sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne M,
- og kos deg med Bono:-D
Klem, Hege.

Junk De Lux sa...

Hurra for de superheldige vinnerne!
...og en deilig kommende uke til deg snuppelupp;)

Stooor klem!

Beth sa...

Gratulerer til dere alle sammen!

Ragnhild S sa...

Nei, nei, nei, what did I miss? Ikke fått med meg give away hos deg altså, og så fine premier da:) Heldige vinnere;)

God ukesstart til deg, min venn:) -Godt du har fått Bonoen din hjem;)

Stor klem

Ruths datter sa...

Gratulerer med vel overstått lotteri. Flotte premier du bydde på.
KLem

(eddas) sa...

Grattis til de heldige.....
Godt og få han hjem tenker jeg:)
klemklem

Ditte sa...

Jubiii, hvor er jeg glad ;)
Tusind tak fordi jeg måtte deltage på trods af landegrænser.
Knus!

Squasher sa...

gratulerer! veldig fin og nydelig arbeid

Thelma Louise sa...

Grattis til vinnerene.:-)

Missfryd sa...

Gratulerer til heldige vinnere!
Så fint å få mannen hjem igjen. Han har nok mye å fortelle.....Jeg får høre litt når vi treffes håper jeg, snart:-)
Kos deg videre i vinterferien.
Vi har sykurs på A denne uken. Det er kjempegøy!!
Klem Ingrid

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera til vinnarane!! Vart så lei meg då eg såg at trekninga var 20.februar og eg ikkje kunne vere med... :( Men, men...tvilar på at eg hadde vunne uansett. ;) Nydeleg blogg du har!!

Frk.Vatland sa...

Hei og tusen takk for koselig hilsen hos meg:) Blir så glad for nye tittere som legger igjen en hilsen og liker bloggen! Kjempe koselig! Du har en veldig inspirerende blogg og så nydelig hjem du har!! Gleder meg til å følge deg videre og håper du vil følge meg også:)

Ha en fin kveld!

klem og smil fra Brit Olaug