onsdag 16. desember 2009

Enda en gave i posten....


Er det rart jeg blir rørt når den ene vakrere gaven etter den andre kommer i postkassen. Denne pakken var en premie jeg vant hos svenske Lill bak den vakre bloggen Fire rom & kjøkken
Snakk om å være kreativ......her har hun lagd alt sammen. Se bare på den vakre esken m/kortet og det vakre båndet rundt....

..og oppi lå det vakre hvite hjerter som det står Nòel på... pussig at denne gaven var litt "fransk"også...hi-hi. Kanskje et "tegn"på at jeg må bli flinkere til å følge opp fransken min:o)

Hold dere fast, her har jeg pyntet et kunstig lite juletre vi har på loftstuen....ja jeg vet at det er jo liksom ikke helt meg....men når vi arvet dette av en i familien som ikke er blandt oss mer....er det så altfor mange gode minner, til ikke å ta det frem. Ble jo riktig så fint med den nye pynten jeg har fått da.

Så igjen Jill, tusen, tusen takk for pakken:o)

20 kommentarer:

H elle K sa...

Vakkert eer vel det rette ordet. skikkelig stemning her. Takk for hyggelig hilsen, kos deg.

Adventsklem Kristin

Dans på roser... sa...

Hei!
Skal si du er en heldig madamm.... gaverush rundt deg, jo! =)
koselig....

Så gode de sukkerkringlene hørtes ut for å være.
Tror jammen jeg skal prøve dem.
Neste uke, tror jeg at jeg har litt god tid....og da kan det passe med litt baking, sånn helt på tampen
=)

Hørte julekonserten var vakker i år også...var du der?
Klem.

Jannicke sa...

For en nydelig gave!!!
Klem J.

Pysselpalatset sa...

Men så vackra de är dina Noel-hjärtan. kram Jeanette

Thelma Louise sa...

Ja fy søren det var mye lekkert :-) la meg ikke i bresjen med innpakningen til deg jeg.:-))

Når du snakker om kunstig juletre, har jeg sagt det flere ganger i år..at jeg vudrere det..-) et stort et...fått stygge blikk...og tenke at jeg begynner å bli gammel...kunstig juletre forbinder jeg litt med pensjonisttre...som mine besteforeldre gikk over til.som svigers nå har gått over til...Hmmm..men på plantasjen solgt de like mange kunstige som ekte når vi kjøpte tre der...


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PETER JÔBACK PÅ GOD MORGEN NORGE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Behagelig å hvile øynene på han..selv om han er aldri så mye i den andre filen.:-)

pakken fra deg faller nok i smak.:-)

en god dag til deg..Klem Gry

Mitt hvite hus sa...

Så det var du som vant de nydelige hjrtene til Jill...så moro...

Kosleig du har pyntet, ble kjemepfint med hjertene i treet...

Ønsker deg fine dager... det er vel full rulle for deg nå disse dagene....


varm klem Kerstin

Thelma Louise sa...

Han skal være med på Svensk mgp :-)

Thelma Louise sa...

Han skal være med på Svensk mgp :-)

Kerstin sa...

Så flott gave :) Har laget noen tilsvarende hjerter sammen med barna. I cernitleire. Det er våre til/fra kort i år :)
Riktig flott ble treet med den fine pynten.
Ha en fin dag.
Klem

Katta sa...

Åh men grattis till den fina vinsten! Hoppas ni har snöigt och fint hos dej med nu så här strax innan jul. Ha en bra fortsättning på veckan, kram Katta

(eddas) sa...

Så koselig pakke du fikk:)
ha en fin dag
klemmer

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-flotte hjerter!!!

Klem Anette:)

Unknown sa...

Heisann. For en nydelig gave du har vunnet!! Grattis:)
Så koselig med håndlagde ting:)

Ha en flott dag!
Klem Linda

Guttemamma sa...

Masse flott du har vunnet,gøy å vinne sant..:)
klem

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint det blev!
Och stort tack för dina snälla ord, jag ler med hela ansiktet!!! :-D

Hoppas du har haft en riktigt fin dag!

Anita sa...

Sååå fine hjerter!! Enkle og vakre!! Er så koselig her inne hos deg!! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Ha en fortsatt flott uke!

Hege sa...

Så deilig å ha litt flaks :)
Kjempefine hjerter da :)
Er en liten award til deg inne hos meg..;)
Klem Hege

Nyanser av vitt sa...

Grattis till ännu en fin vinst.
Kram Agneta

Min Still By Maia sa...

Hei min venn :)

Nå er alle bildene i konkurransen lagt ut. Jeg fikk ikke åpnet linkene dine, men jeg valgte et bilde allikevel. Håper du er enig i valget eller så bare bytter vi det ut :)

Lykke til med de siste juleforbredelsene.

Mange klemmer fra maia

Ruths datter sa...

Så heldig du er da.det er så spennende med pakker.
ha en fin dag