mandag 24. juni 2013

Takknemlig.......




Dette blir en aldri så liten solskinnshistorie fra meg. Det begynte med en bestilling av Djupur/Hvitur Lakkris i påsken, (verdens beste sjokolade m/lakrids fra Island) av blogger Gùa som selger de i sin butikk i Sverige. Så gikk det et par måneder, og vips dukket hun opp på ferie her i Ste.Maxime med mannen sin. I disse ukene vi har hatt sammen, har vi virkelig delt "livet" med hverandre, og lært hverandre å kjenne. Min kjære og jeg er så takknemlig for at de kom i vår vei. Dette blir helt klart vennskap for livet. Vi avsluttet med en smakfull middag hos LA RÈSERVE.  Ps! Etter storinnrykk av feriegjester i helgen......sitter mannen min og jeg igjen med et smil om munnen og sier til hverandre; Det er  utrolig hvor mange fantastiske mennesker som finnes. JEG ER TAKKNEMLIG!

2 kommentarer:

H. sa...

Det er vel det morsomste ved å bo i utlandet, alle herlige "nye" mennesker man treffer på :)

Kos deg og god sommer !

Brocante sa...

Det gjelder å slippe folk "inn" også, det kommer mye an på en selv. Gir man så får man! Nyt livet videre!