tirsdag 18. juni 2013

En hyggelig aften i hjertet av St.Tropez-bukten.

Som jeg har nevnt tidligere takker vi sjelden nei til invitasjoner. I helgen ble vi med våre engelske venner til Prairies de la Mer, som ligger kun noen kilometer fra Ste.Maxime. Wow, for et sjarmerende sted, er det rart at bl.a Jude Law holder til i en av disse bungalowene?

Etter en omvisning rundt på område (hvor en av våre engelske venner har vært en viktig brikke i oppbyggingen), satte vi oss ned på deres favoritt restaurant her på stranda.

Det var xtra hyggelig at min norske venninne også kunne bli med. Som dere ser er ikke mannen min like redd for å bli tatt bilde av som oss to, men vi jobber med saken....den var intern;o)

Vi damene spiste nydelig Gambas og mennene hver sin steak. Enkel, smakfull og salt mat i varmen, det er godt.  Hit skal vi tilbake å spise, det er helt sikkert.

Etter middagen ruslet vi videre i sanden, over en bro til flere restauranter og barer.

Her avsluttet vi kvelden i en bar under åpen himmel, på toppen av en restaurant. Kan tro det var stemning her oppe, og ikke minst se den flotte utsikten utover middelhavet og St.Tropez-bukten.

Jeg må skrive mer om dette stedet seinere, men neste innlegg blir nok fra rundturen i Sør-Frankrike tror jeg. Ellers tenker jeg de fleste av dere er klar for sommerferie, derfor benytter jeg anledningen til å ønske dere alle en riktig god og "hot" sommer!

5 kommentarer:

Katta sa...

SÅ underbart Maliva! Det ser helt fantsstiskt ut, skulle nog kunna tänka mej att bo i en sån bungalow i sommar Kanske granne med Jude då ;) Önskar dej en fin midsommarvecka, kram Katta

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh jag längtar redan tillbaka :))
Det ser underbart ut!

Kram och ha en alldeles underbar dag!
Mia

momentsandeasyliving sa...

Ser jo helt nydelig ut..kanskje noe for oss:)

Ha en fin fin dag,vi gleder oss!!

Klem.

Anonym sa...

Ser ut som dere virkelig hadde en nydelig kveld i vakrevomgivelser:)
Fortsatt god uke
Klem Merete

H. sa...

God sommer til deg og, dog det blir vel ikke helt ferie på deg.....men, du får nyte fridager mellom utleiene :)