torsdag 13. juni 2013

Hos Côte Bastide i Aix-en-Provence.

Bonjour! Må bare innom å vise et glimt av hvor jeg var i går. I mange år har jeg handlet produkter fra Côte Bastide. Derfor var gleden stor da min venninne og jeg fant frem til deres Showroom-Boutique, som lå i en liten side gate i Aix-en-Provence. Se for en vakker utstilling som møtte oss i døra....."smelt"!

Flere bilder fra dette besøket sparer jeg til en annen anledning, så gled dere til masse herlig inspirasjon. Ellers ble det en lang og vakker rundtur på oss her i Sør-Frankrike i går, så fra den turen vil jeg nok dele først. Dagene går i ett....men skal passe på at det blir litt tid til bloggen innimellom. À bientôt;o)

5 kommentarer:

Hulda sa...

Det ser jo bare kjempefint ut i den butikken. Lekkert! Var nok en opplevelse å gå rundt og kikke der.

Marit sa...

Herlighet - jeg er så misunnelig at jeg nesten besvimer... :o)
Har sett en del på butikken og de vakre bildene deres på nettet. Jeg hadde nok ikke overlevd et besøk der!!! Men kos deg - unner deg alt godt og hold deg på beina...
Klem fra marit i regnet i Halden!

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så nydelig det var der da ! Fin dag til deg !

Anonym sa...

Butikken så jo bare helt utrolig ut....
Tenk å bli møtt av noe så vakkert:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Elisabeths Borg sa...

Heldiggris.... for noen butikker og markeder du får vandre i. Litt av et drømme liv du lever:-)

ha en fin helg

Klem fra Elisabeth