tirsdag 27. september 2011

Litt inspirasjon fra Frankrike igjen....







Fra bøker til litt inspirasjon fra Marie Claire Maison og siste bildet er fra Taverne-Agency.

Ettersom det er masse som skal forberedes før vi flytter til Frankrike i slutten av mars......skal det blir godt med en tur nedover allerede nå om 1 måned. Da har vi blitt invitert til huseierne av det huset vi skal leie....og der skal vi få bo noen netter i vårt kommende hjem, bare mannen min og jeg;o)
Da skal målebåndet bli med, har nemlig funnet noen fine lingardiner som jeg håper passer.

Ellers er høsten en hektisk tid for de fleste, og derfor blir jeg så inspirert da jeg ser at så mange er innom bloggen min hver dag.
Velkommen til alle nye "følgere" også!

12 kommentarer:

Martha sa...

Sukk...herlige bilder!!
Dere er sååå heldige..Gleder meg til å følge med deg i Frankrike!!
:)

Hos Farmor sa...

Nydelige bilder :) Og så moro med flytting til Frankrike da! Måtte lese meg litt ned på bloggen din for å se... ;) Åh, dere kommer til å få det helt fantastisk!! Nå skal jeg jammen meg følge med deg videre ;) Ha en flott solskinnsdag!! -Marte-

sylvia sa...

hei.
åå så nydelige bilder, så deilig det blir med en tur snart, ja kjekt med målbånd innen rekke vidde, har et i veska bestandig jeg..hihihi kan aldri vite hva en kommer over.
ønsker deg en nydelig høst dag.
klem fra sylvia

Lykkeliten sa...

Herlige inspirerende bilder. Jeg får lyst til å reise jeg også.....

Selv har jeg et innlegg om høstens inspirasjon på bloggen idag. Sola skinner, jeg har fri, og det er godt å være til ;-)

Leste bokanbefalingen din i forrige innlegg, og skal sette den opp på leselista mi utover høsten..

Selv har jeg kost med med "Ein vakker dag" av Anna Gevalda.

Kanskje ikke boka som setter størst spor i meg, men kan trygt anbefales...

Lykkeliten

☆Therese sa...

Flotte bilder, virkelig noen å finne inspirasjon i!

Mette sa...

Så artig at dere skal få bo i huset nå allerede ;) Tror nok vi er hjemme igjen når dere reiser nedover. Regner med å se flotte bilder etter at dere har vært der ;)
Ellers var dette fantastisk flotte inspirasjonsbilder :)

Klem, Mette

MODERN COUNTRY sa...

Hei Maliva,

Dette var så inspirerende !! Åh som jeg elsker den franske stilen, jeg liker den bare mer og mer. Og da mener jeg den EKTE franske stilen. Jeg synes de er skikkelig flinke til å få frem en wow faktor med spesielle ting, og de er ikke redde for å blande inn både ulike og røffe materialer så det blir spennende å se på. Herlig !! Gleder meg til å se hvor du skal bo, og jeg tenker du bruker mye tid nå på å tenke ut hvordan du skal innrede. Misunner deg vel bittelitt for at du nå straks har har så mye tilgjengelig rett utenfor frontdøra ;)

Aina

Thelma Louise sa...

Så herlige bilder.:-) Vi venter vel egentlig alle på at høsten skal rase av sted så dere kommer dere nedover for godt...så vi får se mer..tjhiii

Kos deg..Klem

H elle K sa...

hei hei, gus så lekre bilder, får skikkelig lyst til å reise til Frankrike av dette !!! den rosa kjole /tunikaen finnes opp til xl og koster ca 900.... Takk for koselig hilsen. Ha en flott kveld. Klem kristin

Marit sa...

Lekkert,lekkert,lekkert!!!dette er bilder som virkelig drar meg inn i en drømmeverden:)

Klem

H. sa...

Hei May Liss !

Du var litt kjappere ute enn meg, fikk kommentaren fra Gry ang bloggen din - artig at du også har jobbet på Bonita, ja, det var tider med Dale og Randi. Siste jeg hørte (og det er maaaange år siden) etter at butikken ble nedlagt flyttet de til hjembyen til Dale - og er vel der fremdeles...tror jeg.

Så spennende tider du går mot, dog det er en god stund til april NESTE år - går vel ikke fort nok for deg, tenker jeg...hehe

Vi har gjort det litt anerledes, bor egentlig mest høst/vinters tid i Italia, og har fremdeles et hjem i Norge også (det kunne jeg ikke vært foruten!!) - Vi flyttet første gang ned dit for å bo der vinter'n 2007, og har aldri angret.

Har lest litt nedover her nå, og det er en flott interiør blogg du har. Tenkte at hun jobber sikkert i Home & Cottage, og fikk jo det bekreftet via avis artikkelen - hehe - morsomt ;)

Lykke til - så "henger jeg meg på" som følger - hilsen Helen ;)

Unknown sa...

Herlige bilder! Dere er bare såååå heldige! :)