onsdag 7. september 2011

Et lite glimt av hva som venter oss i Frankrike om noen måneder;o)



Kan tenke meg dere er nysjerrige på hvordan dagene i Frankrike har vært. Denne gangen tok jeg fri fra mine reisebrev, men må jo så klart vise dere et lite glimt av huset vi skal bo i da vi flytter nedover. Vi har funnet et stort hus med fantastisk utsikt til havet, som ligger noen meter unna.



Med eget svømmebasseng, boulebane og nydelige uteområder godt inngjerdet, gleder jeg meg allerede til å stæsje opp inne i husets mange rom. Derfor må dere nok smøre dere med like mye tålmodighet som meg, til det blir mange blogginnlegg herfra;o)



Utrolig å være her nede i september hvor man våkner opp av lyden av at vinbondene kjører ut for å høste inn vindruene sine....jeg fikk meg faktisk en kjøretur på Kawasaki i slike omgivelsene. Og ikke for å glemme at her er det fortsatt stekende varmt, og slik forventes det i mange uker til. Så JA jeg/vi vet hva som venter oss;o)
Ps! Denne gangen vil jeg også takke alle dere som følger meg via facebook, med hyggelige kommentarer og feedback.

A bientôt!

16 kommentarer:

MissMette sa...

Hei May-liss :)
Gleder meg masse til å følge deg videre også, her i vakre Frankrike ღ ser jo bare aldeles nydelig og ikke minst deilig ut ღ skjønner godt at du gleder deg masse - likte veldig godt utsikten og det fristende bassenget ღ Kos deg masse videre og nyt livet - stor klem fra Mette

Mette Irgens sa...

Å så herlig, gleder meg til å se flere bilder :) Skjønner dere har hatt en fin tur, og har funnet drømmehuset. Kjenner jeg er misunnelig, men det har jeg jo nevnt før. Gleder meg med dere, kommer gjerne innom når jeg er på de trakter om du vil ha besøk :)
Klem, Mette

Monique sa...

Je viens de faire a voyage dans la cote d'azur: j'adore la France! J'ai publié des photos sur mon blog!!Au révoir!
Monica

Ingrid Tunheim sa...

Skjønner godt at du/dere gleder dere til innredningen og alt det nye og spennende....Ser kjempeflott ut.

My home is my Castle sa...

Dette ser bare herlig ut :) Gleder meg til å se mer :))

Klem,Kari

Landcharm sa...

Dette ser helt herlig ut. Tenk at du bare drar - det er å følge sine følelser, og det har jeg stor sans for. Det blir lang vei for en kaffekopp nå... for du rekker vel ikke noe før du drar.....

Elin | Draumesidene sa...

Sukk...

Klem e

pysseltanten sa...

Åh...ser bara såååå mysigt ut...
Kraam Git

Den Grønne Baljen sa...

Så fantastisk at dere følger drømmen deres ... det ser helt fantastisk ut... og jeg skjønner der har kost dere...og gleder dere..

En ny epoke i livet ..

Klemmer O=)

Unknown sa...

Helt fantastisk lille venn!! <3
Å tenk den somm kunne få bo her, skjønner dere kommer til å kose dere her i deres nye hjem ;))
Jeg gleeeeder meg til å høre og se hvor lekkert dere får det ;))
Ønsker masse masse lykke til!!!
Stor GO klem!! <3
Anki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ni kommer och få det så bra, vilket härligt hus det ser ut och vara. Och pool och boulebana, du kommer trivas gott där vännen.
Kramar
AnnaMaria

Martes atelie` sa...

Så herlig da. Herlig å se noen følge drømmene sine. Jeg vil gjerne være med på den spennende reisen!

Brocante sa...

Dette ser veldig bra ut. Håper virkelig dere kommet til å trives. Har dere kjøpt huset?

Katta sa...

Så himla spännande med er flytt till frankrike! Ni gör helt rätt som vågar gå era drömmar tillmötes. Stor kram Katta

Magdalena sa...

heisann. og "takk fro sist"
så heldige dere er som har funnet dette huset du beskriver!! og ikek hvilken som helst leilighet...
nydelig herlig vær der sør, kom hjem i ettermiddag til regn og gråvær.. Norge Er for spesielt interesserte!! sier det bare!
lucky you...
klem,magny

lovefriidrott sa...

Hejsan, jag vet då inte vad jag ska säga el jo det vet jag LOVELY LOVELY så underbart:) Tänk att ni ska flytta? Gud så modiga o tuffa ni är. Jag tyckte det var en stor flytt för oss när vi flyttade 1700km ner fr Luleå till Österlen. Ska bli så kul att följa bloggen:)
Kram Sari
http.www.lillaprovence.se