tirsdag 5. januar 2010

Ny header, hva synes du?



Mens gradene synker og det meldes om rekord kulde her på østlandet....er det godt og varmt her inne jeg jobber. I dag har jeg knipset noen bilder med tanke på ny header. Liker så godt fargekombinasjonen på disse rosene til den grå fargen som er på kjøpmannsdisken. Helt meg med andre ord;o)


Gøy å høre hva dere synes om den nye headeren;o) Som dere skjønner er jeg også i det sommerlige hjørnet om dagen....sommerferien er snart i boks.....juhuuu:o)

67 kommentarer:

*sne* sa...

Kjempe søt! Nå vil jeg ha vår:)

//Christine

Villa von Krogh sa...

Veldig fin. Lekker og enkel.

Klem A

huset på øya sa...

Vakkert og vakkert !
Fikk herlig vårfornemmelse !
klem

lillpastill sa...

For en koselig header!
Den falt i smake her hos meg.. Jeg skal lage ny header jeg også, tenkte jeg skulle knipse litt i morgen!

Håper du får en fin dag videre..
Klem fra meg

Ellemeller sa...

Lekkert! Vi vil ha sommar no:)

(eddas) sa...

Heisann....
den ble kjempefin....passet til bakgrunsfargen på siden din......jeg har laget en ny jeg og....og en til senere:)Synes det er så morsomt og lage i picnik.....
Tror mange er i vårmodus her inne nå...mange har ny header og snakker om våren og handler vårblomster:):)men vi må nok være tolmodige en stund til...men en kan jo drømme....
Så ferien er i boks allerede ja...france??
Kos deg ....
goklemmer fra meg....

Birgitte sa...

Smukt, syntes jeg ;-)
Klem, Birgitte

Unknown sa...

Helt nydelig!!
Skjønn farge på de rosene:)

Ha en fin kveld:)

Klem Linda

Jannicke sa...

Et fint bilde ;o)
Nyyydelige roser ;o)
Klem J.

Anonym sa...

Utrolig vakker kombinasjon, fulltreff :)

Klem

Marit sa...

Vakker header med nydelige fargetoner!
Klem Marit :o)

Anonym sa...

Kjempefin header:-)
nydelige farger isammen.
Så deilig det hørtes ut mht sommeren

klem Marianne

Lotta sa...

Bærre lekker... Nydelige blomster og den skjenken/disken har jeg veeeeeeldig lyst på;)
Klem klem

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert med rosa og grått... Dessuten har du så god smak og fin stil, at eg nok hadde likt det meste du forslo... ;)

Kos deg inne!

Klem Elin :)

♥ Pia... sa...

Hej..helt superläckert:)...färgkombinationen är på prick...
Kram..Pia

Kristins Hus sa...

Kjempefin!!
Nydelig fargwe på rosene:-)
Kristin

Guttemamma sa...

Jeg synes den er helt nydleig...og litt til!!!
Varm klem

I drømmeslottet sa...

kjempe søt header! helt i min smak, rosa:-)

My home is my Castle sa...

Nyyydelig, vakker, lekker :)))

Klem Kari

Viola sa...

Den är helt ljuvlig, rosa mot grått så fint, här har du ju en som bara älskar vackra rosor, ha en fin afton, kram VIOLA

Mette sa...

Godt nytt år! Likte den nye headeren jeg også! Nydelige farger!

pensjonat frua sa...

Fantastisk flotte blomster til den grå, helt nydelig. Jeg elsker slike roser!!!!

Magdalena sa...

bare herlig... liker dette lys, blomstrende, vakre , nostalgiske...
lengter mot vår og sommer her også,... hvor går planene for ferien??
klem, magny

Fånga dagen sa...

Ja du min första tanke var romantik när jag såg headern. Mycket vacker och vilka vackra rosor. Helt i min smak.
Kramar Lena

hjem hos linda sa...

Jeg synes den ble vårlig og fin,kjempe duse fine farver ..
Laget meg en ny header i går jeg og...
Ønsker deg en flott kveld og kom gjerne og bli med i rekkning inne hos meg!!
Klæm Linda

Thelma Louise sa...

FIIIIIIIIN.:-)) herlig med tanker om sommerferie nå.:-) så sant dere ikke skal til nordpolen.:-)

kjersti sa...

Fantastisk nydelig...!!!
Den skjenken er bare kjempefin, men de rosene slår alt jeg tidligere har sett...
Kunne gjerne hatt dem i en fremtidig brudebukett;)

Klem Kjersti

Nooria sa...

Helt enig i at det var nydelig. Jeg elsker kontrasten mellom det nydelige og det rå rustikke.

Det går mot vår og sommer nå!

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Den er nydelig, akkurat som deg...Klem fra Hanna

yesheimen sa...

Veldig fin header. Nydelig fargekombinasjon.
Dette kan du. Hvor har du butikk?

Ha en fin tirsdagskveld.
Klem Ann<3

TONE sa...

KJEMPE FIN...den MÅ du beholde...=)

Nydelige farger!!!!

Anitas hus sa...

Nydelig, likte så godt fargen på rosene!
Klem, Anita:O)

Merethe sa...

NYDELIG!
Utrolig delikate farger :-)
Og så fint sitat! Hvem har skrevet de fine ordene?

Mvh Merethe

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

hei. Den er aldeles nydelig. Rosene er bare så vakre. ja det er lov å drømme og lengte til våren synes jeg.
Om 2 måneder fra idag, reiser jeg 2 uker til Gran Canaria, det er godt å tenke på nå i kulda.
Mvh Harriet

Maliva`s verden sa...

Hei Merethe..takk for hyggelig hilsen. Jeg vet dessverre ikke hvem som står bak den teksten...ofte bruker jeg sitater som min mann har skrevet, men denne er ukjent;o)

Anka sa...

Hei!

Jeg har jo hvert innom denne flotte bloggen før:) Legger meg til som følger så forsvinner du ikke fra meg igjen, hehe.

Hilsen Ann-Kristin.

Huset på terrassen sa...

Headeren var rååfin ! Nydelig med de blomstene mot den grå kjøpmannsdisken! Ha en fin tirsdagskveld:) Klem Linda

Anonym sa...

Nydelig, helt nydelig, gratulerer ♥

åsa sa...

Ååh så vacker din header är!!Vansinnigt vackra rosor ,och vilken fin stol sedan...hälsningar Åsa

Anonym sa...

Kjempefin ny header! Nydelige blomster :-)

Klem Kristine

Hanna sa...

Så fint.
Kram
Hanna

aase sa...

Vakker og helt i stil til deg!! Fargen på rosene er helt utrolig rålekker!!

Randi sa...

Heisann på du!!
WOW,har du sett....den header`n din var super fin,dei rosene er berre SÅ lekker!!! Å dette er du uten tvil !:-))
Å ja,eg hiver meg på samme båt som du,vil ha sommer ja:o)
Men sånn som det er no blir det ein laaaang båt tur på oss,BIT kaldt over alt !!!Men du,oss kan no ta båt til eit anna land...hihihi
Nyt sommerfantasien!!
Varm vinterklem frå meg,Randi

Akkurat passe Frø sa...

Herlig inspirernade!
Klem :O) FrueFrøet

Kjeruben sa...

Enkel og fin :-D

Datt sa...

Knallfin og superdupernydelig og enda litt til! :D

Min Still By Maia sa...

Helt nyyydelig!!
Den må du bare beholde :)
Hva synes du om min nye header?

Maiaklem

Mitt hvite hus sa...

Virkelig vakkert Malivia... Dette gikk rett i hjerte mitt...

Klem Kerstin

Balke gård sa...

Sukkersøtt og vårlig, herlig! God dag ønskes deg fra Marianne:-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Supersnygg! Jag gillar också färgerna. Senare idag ska jag också byta ut min juliga header. Eller jag mailar bilderna till sonen och så gör han det, jag är inte så bra på och få till flera bilder i rad.
Ha en fin dag vännen
Kramar
AnnaMaria

Loccitane sa...

Den ble kjempe fin :)Så flink du er!

Lurt å ha med kamera på jobb, mye fint å ta bilde av der ja :)

Jeg var kjemme klokken ti igår kveld. mye å gjøre på jobben ja.
Jobber nesten ingenting for tiden jeg...tre dager i uken med tilsammen altså 16 timer i uken hver uke i hele januar.
idag er planen for dagen å fryse av fryseren og pakke bort all julepynt.
Det er jo så knall kaldt ute nå at det blåser jo på bena inne i stua , hihi...frister ikke å gå ut idag, så nå blir det husarbeid.....

Ha en fin dag.
Klem fra Line

Jenta på Laug sa...

Tusen takk for kosleg kommentar:)
Det var ein kjempefin header:)Flott bilde:)

Maliva`s verden sa...

Hei Ann...jeg jobber hos Home&Cottage på Alnabru...velkommen skal du være;o)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Nydelig header du har laget! Fargene matcher jo bakgrunnsfargen på selve bloggen din også! :)

Klem

Fru Ruud sa...

Takk for koselig velkommen hilsen på min blogg!

Nydelig header du har laget... deilig med litt innput av vårstemning!

Klem Annette

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei igjen... ;)
Jasså, har dere bordet på H&C, ja. Jeg har aldri vært der, jeg - men det er absolutt fristende å ta en tur. Det er jo ikke avskrekkende lagt til Alnabru. Er det på Alnasenteret dere holder til?

Når det gjelder behandlingen av bordet fikk vi med en boks antikkvoks. Beskjeden var å smøre det inn i samsvar med bruksanvisningen på boksen. Har du andre tips, så takker og bukker jeg! :)

Klem

Anonym sa...

kjempe fint..:) og jeg bare elsker de stolene bak der... de er i mine drømmer og jerte.. tihi..

klem camilla..:)

Roses & Angels sa...

Hej o god fortsättning! Hoppas allt är bra med dig! Underbara rosor du visar i lådan! Vill haa. självklart får du smaka men dom smakar inte så gott tror jag hihi. Tack för din söta kommentar! Kram

Agnes Maria sa...

Åhhhhhh så snyggt!!
Jättevackra bilder.
Ha det så gott.
Klem Åsa

Thelma Louise sa...

Hej:-) så bra du er fornøyd med hjertene mine, det varmer mitt hjerte.:-) snakket nesten nettopp om deg nå...Frisøren min og jeg.:-) har en mappe på face med ting jeg har laget som hun har sett...Mange som har spurt om jeg selger. Nei sa jeg, men byttet .så jeg fortalte at jeg har byttet med deg som jobbet der.:-) ååååååååååååååå deeeeeeeeeer var jeg i går, sååå mye fint.:-) tjhii...

Ingvild B sa...

Nydelig!

Skogmusa sa...

Hei:)
Takk for koselig hilsen på bloggen min:)
Kjempe flott header du har laget:)
Bloggen din er utrolig flott!!!
Har vært på besøk her mange ganger:)
Du har virkelig sansen. Elsker stilen din:)
Klem

Ofelias Hus sa...

Underbar blogg du har själv...och tack för de söta orden hos mig!

Den färgkombinationen med syren/grått var en vinnare...så fint!

Kram,
Anette

GundaM sa...

rett og slett nydelig og så fikk du meg gira på å bruke rosa bakgrunn selv igjen...
Ok jeg hermer...?

ha en fin torsdag der ute maliva;)

h.espe sa...

Nyydelig spør du meg :o)

Åh, sommerferien snart i boks!! Hadde ikke vært så dumt det, så hadde jeg hatt noe å se frem til, når jeg hutrer meg til og fra jobben....

Fin ukeslutt til deg!

Klem fra Hildegunn

Stine sa...

Header var kjempe fin :) Nydelige roser..
Kanskje jeg nurde skaffe meg en header jeg også? hehe

maría cecilia sa...

oh my God!!! felt in love inmediately with these pictures, specially with the roses in the dresser drawer... how pretty and lovely!!!!
Muchos cariños, and very happy new year!!
Marìa Cecilia