tirsdag 19. januar 2010

1000 takk for hver og en award jeg har fått.....dere er så generøse;o)


(.....og takk til Peter for lånet av bildet ; Peter Jøback)

Egentlig har jeg valgt å ikke legge ut disse prisene på bloggen min, men kunne ikke dy meg da jeg fikk denne awarden fra Gry bak bloggen Thelma-Louise
Dette skrev hun om meg;
"Damen bak Malivasverden er en oppfinnsom og kreativ dame. Omsorgsfull og snild. Fleiper og (latteren)sitter løst. Jeg må vel også si at det er en dame med god smak, særlig når det gjelder de to M`ene...musikk og menn. Men også når det gjelder skjerf, kister og annet interiør.
Setter stor pris på deg, det tror jeg ikke jeg er alene om".
Klem fra Gry

ÅÅÅÅåååå som denne awarden varmet Gry, tusen takk.
Nå reiser jeg bort noen dager, men skal prøve å få tid til å stikke innom dere som tar utfordringen jeg la ut i forrige innlegg....
Ps! Også nærmer det seg jubileum her på bloggen min, telleren tikker og går, så da blir det utdeling av ny Premie....(Pussig dette her, alltid når jeg får et eller annet, har jeg lyst til å gi tilbake i bøtter og spann).

24 kommentarer:

Kjeruben sa...

Den er absolutt så vel fortent!
Riktig god tur, kos deg så masse!
:o)
(Gledar meg til å sjå kva du tar med heim ;-D)

♥ Pia... sa...

Hej...och stort grattis..vilken vacker award du fått..
kram....Pia

(eddas) sa...

Grattis May-Liss....:)vel fortjent ......ja det er rart det der...jeg er heller ikke noe god på og ta imot ting....da må jeg liksom alltid gi noe tilbake....en skulle jo lære seg og kunne ta imot.....uten og alltid tenke slik....men men men
Ha det koselig hvor enn du skal da......kommer opp en dag når bilen er på veien igjen:)
klemklem fra din venn.....

PSSSSSST...skal style badet og ta bilder til utfordringen din:)

Fånga dagen sa...

Åh vilken härlig award, men den är du garanterad värd annars hade du aldrig fått den vet du.
Ha det så bra nu när du är borta några dagar så hörs vi
kramar i massor
Lena

Emmas Verden sa...

den awarden er vel fortjent May-Liss!!! jeg skriver under på hvert eneste ord ;)
kos deg...
klem fra meg ;)
Anne***

Jannicke sa...

Ja, å gi er minst like kjekt som å få!! Godordene du fikk med awarden er deg vell fortjent!!!

Ha en fortsatt fin uke :o)

Ps : Har sett utfordringen, og den ligger og lurer i "bakhodet" ;o)

Klem j.

Renate sa...

Så kjempe koselig da ,Ja slike ting gleder stort i hverdagen .
og helt sikkert vell fortjent.klem

Villa von Krogh sa...

Det var koselig og riktig beskrevet.

Nyt dagen M!
Klem fra meg.

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så mye med awarden... kosleig å få så klart og fine varme ord gjør også godt..

Flott mann Petter....

kos deg på reisen..

klem Kerstin

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer!
Ja og amen til dei uttalelsane! :)

Ha ei fin veke!
God klem frå Elin :)

Huset på terrassen sa...

Gratulerer så masse med award, absolutt fortjent og takk for hyggelig hilsen inne hos meg :) Ha en fin tirsdag! Klem Linda

Thelma Louise sa...

Bra bra.:-) Vel fortjent.:-) God tur...:-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis vännen till Awarden, jag håller med Gry. Det var fint och bra skrivet om dig. Ha en go tur
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Hei,hei Maliva, nå er det jammen lenge siden KA-kveld. Kom gjerne på ny til meg!!!!! Jeg har tittet innom oftere enn det ser ut, legger ikke alltid ut kommentar....spesielt ikke når det er på tidspunkter man burde sove....hehe...gøy med stadig forandring og nye idèer!
Jeg er solgt........
Nyyyydelig!
Klem Ann Kristin

Celine Maria <3 sa...

Hallo mamma :D
Ville bare stikke inom bloggen min <3 Kjempe fin blogg du har :P Kjempe glad i deg , klem Celine Maria <3 ;)

Ruths datter sa...

Gratulerer med den flotte awarden.Du har virkelig en trivelig blogg.Jeg er innom hver dag.
Klem

liven sa...

Vel fortjent Maliva :o)
Og du for en kjekkas han er denne Peteren :o)

Ha en fin dag :o)

Mor og datter sa...

Hei på deg!!;)
Ja, jeg er kjempe heldig, og gleder meg masse! Må bare litt varmere i lufta så reiser vi. Blir i April!!:)
Ja, jeg har fått masse tips og er kjempe glad for at folk vil dele dette med meg!Jeg skal titte på innlegget av deres paris tur, så får jeg noe tips der og.. må ta i mot alt man kan vettø!

Koselig med awarder, du fortjener det ;) Håper alt er bare bra med deg!! Ha en flott dag!

klem

Fru Luna sa...

En liten tur innom for å oppdatere meg med hva du har gjort i det siste. Det er noen gode utfordringer du satt i gang :)
God tur!
Klem Linda

Guttemamma sa...

Veldig fortjent!! Og gud....den svenske kjekkasen....det er jo for gærn't at han spiller på bortelaget..:)
klem

Anonym sa...

Hei fra Filippinene: Gratulerer med award! Det har du virkelig fortjent. Jeg er helt enig i alt hun sa om deg. God tur dit du skal!

Snart kommer det nok noen bilder fra Filippinene også...

Missfryd sa...

Det var koselige ord å få, og veldig fortjent da:-)
Jeg er snart helt frisk. Skal på en spennende møte i morgen. Nå MÅ vi bare møtes snart.....
Klem Ingrid

Pysselpalatset sa...

grattis, det är så välförtjänt... klem fra Jeanette

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din award.Vilken fin blogg du har !!!!!Varmkram Rita ♥