torsdag 7. januar 2010

En liten gave er på vei til en hyggelig gjest på mitt forrige innlegg;o)


(Et lite "vårlig" stilleben jeg har lagd bak kassen på H&C, med bl.a et flott fuglebur fra PbHome)
Etter utrolig hyggelig respons på mitt forrige innlegg ang.ny header..har jeg lyst til å gi bort en liten takkegave, som bl.a er denne gode teen fra Pukka.

Derfor fikk datteren min velge seg et tall fra 1-66, og det ble kommentaren nr.49 som er fra min trofaste bloggvenn i Sverige, AnnaMaria bak den flotte bloggen Ett røtt monogram som vil få en pakke i posten.
Til alle dere andre, 1000-takk for tilbakemeldingene.....jeg ble faktisk veldig rørt.

35 kommentarer:

Fånga dagen sa...

Oj vilken fin gest av dig att visa uppskattning. Någon kommer garanterat att bli förtjust.
Nästa gång kanske det blir jag.
Kramar Lena

Lotta sa...

Åh så koselig...
Ønsker deg en fin torsdag:)

Gro sa...

Lekker header, May-Liss - og gratulerer til AnnaMaria! Fikk ikke vært innom deg i går pga oppspist datakabel/tomt batteri... Men nå blogger jeg for "full guffe" igjen! Stor klem fra Gro!

åsa sa...

Jätteroligt att du lottar ut en så fin gåva!!Grattis till Anna-Maria!!Hälsningar Åsa

liven sa...

Så koselig gjort av deg!!
AnnaMaria fortjener en god pakke te hun :o)
En nydelig heading Maliva !!!

Ha en fin dag :o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men Maliva, så glad jag blir! Och jag som älskar thé, sitter med en stor kopp just nu. Du är för snäll, och bra på och överraska också. Det här ska bli spännande. Ha nu den bästa av dagar min vän. Stor kram från Sverige.
AnnaMaria

Jannicke sa...

Snille deg ;o)

Varm klem fra en som fryser i Bergen!

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så snill du er.. gratulerer til Anna Maria...hun har en nydelig og herlig blogg..

Og jeg får en vår fornemmelse når jeg kommer inn til deg... det liker jeg..

flott stilleben du har laget i butikken da... flink er du...


Klemmer Kerstin

Anita sa...

Gratulere til vinneren! Og må si meg enig i at headeren var nydelig, perfekt! Ett lite, men kanskje dumt spm, meennn, HVOR kjøper man pukka te??? Isekaldt her hos meg idag, -17 og vind! Usjameg :p... Liker vinter og snø og kaldt, men dette blir litt i meste laget! Godt jeg ikke må ut, skal ut en tur, men... Kos deg !

Fru Fjeldhammer sa...

Salget starter i dag, samt at det er nattåpent!

Ha en fin dag...
klem

hjem hos linda sa...

gRATTIS TIL DEN HELDIGE VENNEN PÅ DEN ANDRE SIDEN AV GRENSEN!!
Ønsker deg en god torsdag.
Klæm Linda

Thelma Louise sa...

Så bra.:-) De kan jo bare glede seg.:-) Koselig å få pakke av deg.:-) tjhii...

Thelma Louise sa...

tjhii..samme dufter, samme menn, samme hjerter, samme butikk.:-)

Kos deg.:-)

lottens vita och gröna sa...

ohhh kär i den bilden är jag nu, du det var en helt underbar header, såååå du!!! lyllo annamaria!
önskar dig en gooo dag!
varmkram lotten

Kjerstin sa...

Hei! Så mye fint du viser fram:-) Har lagt meg til som følger. Jeg lurer også på hvor man får kjøpt Pukka te.

Maliva`s verden sa...

Hei til dere som lurer på hvor dere får kjøpt te fra Pukka...vi selger de hos Home&Cottage...men sjekk m/nettbutikkene som ligger hos Nib...tror noen av de selger de. Lykke til;o)

PIONPIA sa...

Nydelig header!!
Ha en fin dag i kulda!
Klem Heidi;-)

Kjeruben sa...

Herlig fuglebur! Akkurat passe stort :D Spørs om det ikkje havnar på ei alle rede lang ønskeliste ;-)

Malingen eg har brukt i trappa var Oxan gulvmaling. Den var veldig tyntflytande, men dekka overraskande godt. Etter to strøk var det ikkje meir rødt å sjå. Hadde på det siste strøket også for slitasjens del da ;-)
Fargekoden hugsar eg ikkje, om eg hugsar det i kveld skal eg sjekke. Men det er den som er heilt grå (sluttar på 00) Har hatt fleire negative erfaringar med gråe tonar på fargekarta som viser seg å vere både grønne og rosa når dei kjem på større flater :( Så her blir ingen sjanse tatt lenger, alle fargar blir no vurdert ut fra koden ;-)

Anonym sa...

så så vackert, Tack för din vackra blogg, jag kommer att titta in fler gånger!!
Ha det gott!

Anita sa...

Takker for kjapt svar, bor ganske så nær en H&C butikk så da skal jeg svinge innom ved første anledning, trenger mye te i kulda :0))))) Kos deg!

Jakten på drømmehuset sa...

Flott header!! Tusen takk for koselig helsing på bloggen min:)
Ha en finfin torsdag:) klem

Thelma Louise sa...

Takk...Av og til begynner man jo å lure på hva man holder på med..hvor godt vi har det og ikke minst ALT jeg kjøper som jeg IKKE trenger, jeg rettferdiggjør det overnfor meg selv på et vis med at "jammen jeg har jo vært syk så mange år og ikke kjøpt en ting på så mange år, så jeg skal ta igjen all shoppingen.:-) teit..men sånn er det...Vi er privligerte...Vi er heldige, men vi klarer ikke alltid å huske det og sette pris på det.:-) De dør jo desverre, trist...trist trist...Har en venninde fra barndommen som har kommet seg ut av det...supert...men klart litt preget etter mange år på kjøret.

Noma sa...

Hei og takk for hyggelig melding på bloggen min :) Liker den nye headeren veldig godt! Ønsker deg en fortsatt strålende vinterdag!!
Hei fra Jorun

Unknown sa...

Godt nytt år Maliva og gratulere med ny header...nydelig.
Klem...Ellen

Missfryd sa...

Så koselig at du gir en liten gave uanonnsert.
Skjønner du har mye å gjøre nå, vi finner en dag litt senere. Har litt nytt å fortelle og det har sikkert du også så kanskje jeg ringer deg hvis det drøyer for lenge:-)
Miss u. Klem fra meg

(eddas) sa...

Så koselig gjort av deg May Liss....da blir hun glad....
ha en kos kveld
goklemmer

Guttemamma sa...

Så hyggelig gjort,du er go'!!!
Og header'n er jo bare undervakker...
klem

Den hvite drømmen sa...

Det var utrolig hyggelig gjordt. Det er veldig morsomt å overraske når man føler at noen har gjordt dagen enda ett hakk bedre.

Du har en fantastisk inspirerende og vakker blogg. Jeg har svinset litt rundt her, siden dette er ett av mine første besøk her. Og jeg må si meg enig med de andre, den nye headeren din er kjempeflott.
Jeg legger meg som følger og legger deg i blogglisten min. Håper det er ok.
Kommer snart på besøk hit igjen.

Ha en fin kveld videre, og en god helg.

Klem Stine

Min Still By Maia sa...

Så koselig av deg å gi bort en gave :) Elsker den teen.

God helg kjære bloggvenn :)

MaiaKLEM

Katta sa...

Vilken fin header! Och stolarna i förra inlägget fiina! Kul sätt att lotta ut till de som skrivit utan att tala om innan.Ha en fin helg, kram Katta

Randi sa...

Heia Maliva vennen!
Gratulerer så mykje til Anna Maria!!
Å jammen er du no bra snill!!!
Har du full jobb no eller?
Vettu,eg har fri helg....ja frå jobb!hihi
Å den skal nytast du;))Men no først skal eg kaste ut alle tepper og vaske hus her,SÅ skal eg nyte det..hehehe
Kansje du tek deg ein tur til kvelden på rødvin og spekemat;))I morgå er det vennefest her med hommmer,laks,fiskesuppe og kvitvin..ta deg ein tur da vel!;))
Håper du har på deg ull innerst på sånne kalde dager Maliva:o)
Eg vil ønske deg ei fin,god helg!!
varm klem frå,Randi

Anemone sa...

Tusen takk for "velkomsten"! Hihi. Synes header er en vanskelig ting derfor er jeg uten nå, men din ble jo kjempefin.

Ha en god helg!

Anette Willemine sa...

Så snilt av deg!

Ønsker deg en deilig helg!

Klem fra
Anette Willemine

Thelma Louise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Pysselpalatset sa...

hej, din nya header är fantastisk... helt ljuvlig och bringar en känsla av foråret. klem Jeanette