søndag 17. januar 2016

En unik perle; Villa Venezia i Port Grimaud til leie!

Fra kalde, vakre og snøkledde Norge er det nå tid for å planlegge ferien for 2016. I dag vil jeg legge ut noen nye bilder fra en sjelden perle på den franske rivieraen. Villa Venezia som ligger midt i hjertet av Port Grimaud, og som kan leies gjennom ei venninne av meg.

Et vakkert stilleben på spisebordet.

Bildet som jeg her har tatt, beskriver hvorfor jeg sier denne eiendommen er en sjelden perle. Her kan man gå fra stuen og rett ut på egen solrik terrasse med sitteplasser og egen brygge. Forbi putrer det småbåter og taxibåten man kan ta gratis inn til sentrum av Port Grimaud. Det er også mulighet til å leie sin egen båt, eller ta fergen inn til St.Tropez. Av andre aktiviteter i dette området, må jeg nevne utendørs Go-kart, som undertegnede synes er SÅ gøy spesielt seint på kvelden.

På andre siden av den 3.etg.villaen er det en nydelig usjenert uteplass. Her er det deilig å slenge seg ned i skyggen etter en lang dag i solen.
1.etg. inneholder åpen kjøkken/stue-løsning. Hvor kjøkkenet er velutstyrt m/oppvaskmaskin, vaskemaskin, mikrobølgeovn, kaffemaskin, isbitmaskin etc. Den elektriske grillen er også god å ha i varmen.

Fra Port Grimaud inn til St.Tropez kjører man forbi et stor kjøpesenter, hvor matbutikken der er et "must" å besøke. På motsatt side av veien ligger et stort Tivoli, samt Minigolf.
Ny lekker trapp bygd i 2015, fører opp til de neste to etasjene.
Hver etg.har 2 soverom med dobbeltsenger, inkl. nyrestaurerte bad/wc.
Denne flotte utsikten er fra balkongen fra et av soverommene i 3.etg.

Med totalt 4 soverom og sengeplass til 8 personer, passer dette stedet perfekt både for storfamilien, to familier, vennepar eller klubben.
 

Ingen tvil om at man bor godt her i ferien. Port Grimaud har masse spennende å by på, bl.a markeder som holdes tors/søndag, bakeri, butikker og restauranter. Dette har jeg skrevet flere blogginnlegg om tidligere. Noen skritt utenfor denne porten kommer man til en av rivieraens flotteste sandstrender.
Et populært sted for både unge og eldre. Litt mer om dette kan dere lese om HER!
Ønsker man å leie Villa Venezia, er det byttedag på torsdager. Jeg har fortsatt tilgode å leie her, men den drømmen kan også bli en virkelighet en dag. Ønsker du at jeg videreformidler kontakt til eier, send meg mail til maylissmaliva@yahoo.no  BIENVENUE!

Ingen kommentarer: