tirsdag 22. november 2011

Julegaveshopping på nett....


(Via Sagen Vintage)


(Via Green Gate)


(Via Nyblom Kollen)


I en slik hektisk tid vi er inni nå, er det veldig praktisk å handle på nett. Her kan man sette seg ned med kaffekoppen og bruke god tid på å finne den rette julegaven. Mange idèer får man også...så i dag vil jeg anbefale den nystartede nettbutikken SVERDRUP GAVE & INTERIØR, som også har egen spennende butikk på Årnes.
Flere kjente leverandører som bl.a Green Gate, Lene Bjerre, Svanefors, Nyblom Kollen, Sagen Vintage
, Blæst ByLillebøe, og Miel kan du finne her;o)
Da er herved min bestilling sendt!
Vil du også ta en titt, kan du trykke på logoen under her;

7 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Takk for tipset. Da skal jeg også klikke meg videre. klem Siv

stallnilsen sa...

Ja, det e enkeltog handle på nett , i disse travle tider vi går inn i nu, men heldigvis for mæ, så e æ ferdig med alle julegavene, de er pakket inn og lagt i forskjellige poser, hvem som skal ha de.
Æ pleier og begynne tidlig på høsten med og handle inn julegavene, så i advent tia , koser æ mæ bare.
Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :O)

Hege sa...

Takk for tips! Mye vakkert du viser her! Skal shoppe litt jeg nå:)

Klemklem

H. sa...

Fint tips !

Minner om min bror, som ba om ønskeliste, men kun av ting og tang han kunne bestille på nett, hater å gå i butikker sånn før jul....heller hente på postkontoret er hans grei... hehe

Ciao fra Italia :)

evalevabo sa...

Gillar din blogg. Du har så härlig stil
Kram Eva

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg er så heldig å bo i nærheten av butikken så jeg er innom der støtt og stadig :)

Kjempefin blogg her... nå skal jeg titte mer:)

Klem Anette

Summerfield sa...

Tak for de gode tips :) Elsker selv Lene Bjerre!

Var det iøvrigt ikke noget for dig at deltage i min giveaway? Jeg tror den vil falde i din smag ihvertfald og så ville det da bare være en ekstra gode julegave :)
Du kan tilmelde dig her:
http://www.summerfieldhome.blogspot.com/

Kram Lene