tirsdag 17. mai 2011

17.mai - Gratulerer med dagen..........


Falt pladask for dette vakre bordet som er dekket med utgangspunkt i en gammel postsekk. Bildene er fra 2.utg. av bladet Lev Landlig.

Foto; Paul Lowe/Taverne-Agency, utg.22/11 i KK (Trykk på navnet og jeg lover du kommer til en blogg du ikke vil forlate;o)

Da vil jeg ønske dere alle en super fin feiring av vår nasjonaldag.

Til alle mine utenlandske lesere; dere vet ikke hva dere går glipp av. En tur til Norge på selveste 17.mai, er virkelig å anbefale. Men ta også en titt rundt i blogglandia. Der bobler det over av kreativitet, både når det gjelder pynting, kake/mat-oppskrifter og ikke minst bilder av flotte nasjonaldrakter;o)

7 kommentarer:

Fossestua sa...

Lekkert 17 mai bord!
Ønsker deg en fin dag :)
Klem fra Lise

prinsesselinn sa...

Å så fint bord.
Ja gratulerer med dagen til deg og.
håper den har vært deilig.
Klem Linn

Tove `blogg verden sa...

Utrulig flott bord ja : ) Her ble det så og si ikke pyntet noe...vi har vært på farten hele dagen. Litt deilig å slippe å styre selv må jeg si : D
Ha en fin kveld
klem Tove

Junk De Lux sa...

Gratulerer med dagen!

Masse herlig inspirasjon som skal "lagres" til neste år;)

Stooor klem!

Anitas Interiør verden sa...

Flott bord har sett et annet med post sekk også , flott men annerledes bord pynt.
Ha en fortsatt fin kveld

Klem Anita

Thelma Louise sa...

hej.:-) ja flott 17. mai bord.)

takk takk...bloggen min er jo fortsatt så håpløs treg med å oppdatere ..tar ofte 24 timer fra jeg publiserer...motiverer ikke alltid til å fortsette blogging....jeg har gjort det jeg kan (som jeg har funnet ut så langt) for å prøve å løse problemet..men nei..så langt har jeg ikke lykkes.:-)

snart er det 18. mai..den blir så mye bedre enn den pleide for sånn 25 år siden..tjhiii

MissMette sa...

Hei :)
Gratulerer og snart vel overstått 17-mai feiring ღ Helt enig med deg, jeg også falt pladask for det nydelige dekket bordet som ble vist i Lev Landlig ღ ღ ღ superskjønt... Ønsker deg en fin kveld videre og uke. Stor klem fra Mette