mandag 30. mars 2009

Skal,skal ikke???

Hei,ja nå hører jeg flere av dere er nysjerrig på hva neste oppussingsprosjekt i Malivasverden er.....og her ser dere det.Etter at dette har stått og støvet ned over lang tid,så jeg plutselig mulighetene med hvor fint det egentlig kan bli,og jeg har mine planer....hønsenettingen skal selvfølgelig tas i bruk,og farge?blir nok hvitt m/slitt i kantene tror jeg.
Eller hva synes dere?har ikke landet helt enda.Tror skapet er av eldre dato..da nøkkelen kommer fra Kristiania..og det er jo gøy da:O) Synes alltid det er spennende å tenke på historien bak gamle ting..så det står et navn til på nøkkelen,som jeg skal sjekke ut etterhvert.....
Bilder kommer etterhvert som skapet/reolen tar form...men først må maling kjøpes inn,og sønnen overtales..hi-hi


Etter jobb idag,var jeg på hjemme-besøk hos Wallas-verden,og der kunne jeg vært i timesvis...og bare gått og tittet rundt i hennes vakre og "styla"hjem...Jeg kjøpte med meg noe småtteri som jeg skal vise dere senere..Imens anbefaler jeg dere ta en titt inn i nettbutikken og bloggen hennes....http://wallas-verden.blogspot.com/

Nå skal jeg ta en titt rundt til dere og se hva som har skjedd mens jeg har vært bortreist...også venter selvfølgelig "Livet i Fagervik"som er et "must"på mandagskveldene......

33 kommentarer:

liven sa...

Du er flink å se potensiale:o)
Dette får du nok så flott til:o)
Blir spennende å se!!

Ha en fin kveld:o)

Englefryd sa...

Blir kjempe spennende å se etter bilder av dette prosjektet da. Blir nok flott tenker jeg.

Klem fra meg

Linda sa...

Yes! Jeg tror det blir knallfint hvitmalt,litt shabby pusset.
Hønsenetting gjør helt sikkert susen!
Ser det for meg :O)
Gleder meg til å se!
Jeg elsker jo å male og fornye, men skulle hatt mye mere tid å ta av!
Har ikke fritidsproblemer nei!

Ha fortsatt en fin uke!

Klem fra Linda

Min Still By Maia sa...

Oj så spennende. Det kommer til å bli så fint! Du må holde oss oppdatert underveis :)

Klem fra Shabby Charm

Missfryd sa...

Det blir helt sikkert rå-fint når du har latt dine magiske, kreative hender få gjøre det de er så flinke ti:-) Kjenner det jo igjen da, da..he-he.
Miss u, så jeg kommer snart, spent på om det har skjedd noe nytt...
Klem I

Frk. T sa...

Oioioi, så spennende!! tror det blir kjempefint i hvitt, gleder meg til å se det med hønsenetting..

Du er så flink og gir meg masse inspirasjon - alltid gøy å besøke bloggen din!!

Klem: )

Randi sa...

Heia på du!
ÅIÅIÅI.....her er det leeeenge sidan eg har vore no..huffa!Heilt på potta eg:o)
Men du kjem med det eine fine innlegget etter det andre du..puh!
Ja da skal det bli spennande å sjå skapet ditt når det er ferdig målet ja:-))å eg veit at dette og får du til!Spennande!

Lykke til! Ha ein fin kveld og ei fin veke! Klem!

Mitt hvite hus sa...

Dette skapet kommer til å bli kejmepfint når du har fått holdt på med det en stundO=)
Gleder meg...så heldig du er som kan gå inn i Wallas verden...dene r nok like vakker soim jeg ser for meg i hodet mitt om enn enda finereO=)

Klemmer Kerstin

Katta sa...

Vad spännande att få se vad det blir av det skåpet, tror det blir jättefint i vitt med nötta kanter.Själv har jag målat svart idag.Jättefina ägg i förra inlägget, kram Katta

Crinoline sa...

Litt hvitmaling gjør susen,men er spent på hva du skal gjøre med hønsenettingen. I dørene kanskje?

Carpe Diem sa...

Trur det skapet kan bli kjempefint. Gledar meg til å sjå resultatet;)

Kjempefine egg i innlegget under her og.

HA ei fin veke

Landcharm sa...

Venter i spenning...

LOPPISLIV sa...

Hej Maliva! Ohh ett sånt vackert skåp, det kommer att bli helt ljuvligt när det blir vitt med lite shabby look på kanterna. Ska blir roligt att se när det är klart. Jättesöta påskägg du gjort också, Ha det gott, vi hörs. Kram Paula

My home is my Castle sa...

jeg går for SKAL :)))
Denne blir lekker.. Ser den for meg med hønsenetting....
Gleder meg til å se hva det blir til ;)

Klem,Kari

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Takk for i dag. Så kjekt med besøk. Neste gang skal alle barna være mette og være ute og leke. Også skal vi ha god tid til kaffe osv.

Det skapet har potensiale ja. Dette kommer sikkert til å blir kempebra tøft. Ser så mye fint inne hos http://www.himlarum.se/ og i bloggen hennes http://himlarum.blogspot.com/ Hun har et lignende skap som er blitt så fint. Nydelig med all teksten på allt hun maler.

Da er sifonen og fuglebadet/plantetrauet på stativ holdt av til deg.

Også sees vi.

lavendel mio sa...

Det blir spennende å se hva du har tenkt å gjøre:)
Blir sikkert lekkert!!
Ønsker deg en fin uke,klem:)

LIVS LYST sa...

Kuult at du likte stettfatene mine! Gleder meg til i morgen når jeg skal frem med limet og sette skikkelig i gang!

Velkommen inn for å se igjen :O)

- det blir sikkert kjempe fint det skapet ditt i litt slitt hvitt!
- "Livet i Fagervik"?? Er det noe jeg har gått glipp av???

Hilsen Ljo

Anita fra hjerterommet sa...

Blir nok veldig fint når du får malt det!! Gleder meg til å se!

Jorid + NOE Blog sa...

Blir nok kjempefint når du maler det :-) Gleder meg til å se videre her, mye fint å lese så legger meg til som følger!

Ha en fin dag videre!
Klem Jorid

Söta Prickar sa...

vad kul att ha något att pyssla med, det är så roligt! jag tror absolut på det vita - kommer att bli kanonfin!
Kram, Lotta
p.s. vilken fin påskpynt du har gjort!

Monika sa...

Hej! :o)

Trevligt med besök från Norge!

Tusen tack för besöket och den fina kommentaren hos mej :o)

Så fint och trevligt här hos dej. Jag har lagt till mej som följare av din blogg :o)

Ha det gott!

Klem

Monika

Sologbolig sa...

Gleder meg til å se resultatet. Det blir sikkert kjempeflott. ha ein hyggelig kveld.

liven sa...

Heisann!!
Nå er jeg helt uten erfaring når det gjelder juleroser!!
Men det er en uteplante dette hvertfall.......
begynner jo å blomstre mens det ennå er vinter....så derav navnet tenker jeg!!
Det står at den skal ha halvskygge og godt drenert jord!
så da er det til å prøve....

Ha en fin kveld:o)

Solveig sa...

Heisann:)
Tusen takk for koslig hilsen!

Det skapet blir lekkert etter du har pusset det opp ja.
Slitt og lyst,med hønsenetting høres perfekt ut!
Blir spennende å se hvordan resultatet blir:)
Enda mere stas å pusse opp å holde på nå som det er lysere ute.

Ha en super kveld;)

Guttemamma sa...

Oj, oj for et klenodium!!Gleder meg veldig til å se....og håper sønnen svarte JADA,MAMMA!!

timelesshome annika sa...

Vad snabb du var att ämna en kommentar. Jag blir så glad. Förtsätt med dina fina inlägg.
Kram Annika

Villa Kos og Kaos sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
Spennende med det skapet...jeg er ekte skap-trønder!!
Har virkelig dilla..men alltid den samme dillemma: male/ikke male?

Nå har jeg satt grensen til at alt som ikke har affeksjonsverdi har jeg frie tølyler på..resten får være som det er!
Gleder meg til å se resultatet!
Hilsen fra G-C

alexandra villefrance sa...

TUSEN takk for kjempe hyggelig melding i dag på bloggen!

Det varmer. Klem fra alex

Kristins Hus sa...

Hei
ja!! mal mal mal....
Den laksen ja. En tre, fire min. Til den er gjennomvarm!? :-)
Lykke til!
K

lottens vita och gröna sa...

ohhhh det kommer bli så fint! med hönsnär, jisses, jag kommer att svimma, hihi! lycka till! varmkram lotten

Anonym sa...

Dette blir spennende!!! KJempefint skap du har fått tak i må jeg si!!! Blir kjempelekkert i hvitt...sukk...Følger med i neste nummer.
Klemzzzz

lovefriidrott sa...

Hej Vännen,
ser verkligen fram att se när du fixat färdigt hyllan.
Kramis Sari

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Å jag gillar april, nu är det verkligen VÅR!!!

Underbara bilder som altid här hos dig!

Stor kram
Mia