mandag 27. juli 2015

Utleie i vakre Les Issambres i Frankrike!

Da var helgen over og ny uke ligger foran oss. Men hva har skjedd med sommerværet her i Norden? Jeg har full forståelse for at flere av dere allerede planlegger neste års sommerferie, og da i utlandet hvor man garantert får oppleve sol og varme. Men hvorfor vente helt til neste år med å ta ferie når man lengter etter sol og varme nå?

Denne vakre eiendommen som ligger i Les Issambres har vært fylt opp med norske feriegjester i flere uker nå. Xtra hyggelig er det at flere av gjestene er så fornøyd at de kommer tilbake år etter år. September og oktober er mine favoritt måneder å feriere her nede. Da er temperaturen perfekt både i luften og i vannet, samt at det ikke er så mange turister overalt.

På denne vakre private eiendommen (som jeg selv har bodd med min familie), ligger det to villaer tett i tett og hvor begge villaene har sine egne usjenerte uteplasser. Hver villa har 3 soverom med dobbeltsenger, totalt 6 sengeplasser pr.villa. Villaene ligger på en vakker beplantet eiendom, hvor inngjerdet svømmebasseng deles kun mellom disse to villaene. Fra terrassene har man fantastisk utsikt utover middelhavet, og avstanden ned til flotte sandstrender tar ca. 5 min å gå.
Ønsker man derimot å bytte ut bassenglivet med strandlivet er det flere tilbud som møter deg iflg.dette skilte på nærmeste stranden til eiendommen.

Plage "Le 44" kan faktisk minne meg om de populære strendene i St.Tropez, men med mye roligere og hyggeligere atmosfære spør du meg.

Vil man trekke seg litt vekk fra solen, er det bare å slå seg ned her i salongen. Men fortsatt kunne ha den samme flotte utsikten utover middelhavet.

Vegg i vegg er det flere butikker, massage eller man kan ta seg en dusj i et privat rom før man setter seg ned og nyter et bedre måltid. Ellers tilbyr også stranden flere vannsport-aktiviteter og fergen til St.Tropez går like ved.

Inn til sentrum av Les Issambres tar det ca. 12 min å gå fra eiendommen. Der ligger Sør-Frankrike`s beste bakeri-kjede; La Tarte Tropezienne. Videre inn i sentrum er det flere butikker, cafeer, apotek, restauranter, slakter og matbutikk. Der ligger også den store bystranden.
Hver mandag formiddag fylles sentrum opp med salgsboder i alle varianter. Her selges klær, sko, vesker, smykker, tekstiler, mat og smaker fra Provence, frukt, grønt og mye mye mer.
På fredager er det bruktmarked på strandpromenaden. Det vet jeg også flere av dere liker å besøke. Ellers har Les Issambres flotte turområder, og er man så sprek kan man jo ta løpeturen inn til Ste.Maxime (ca 8 km) og tilbake;o) Så til de av dere som fortsatt har litt ferie tilgode, er det bare å ta kontakt med meg. Flere bilder og info finner du HER! Ellers er også denne eiendommen perfekt for de av dere som reiser sammen med en annen familie. Da bor dere i hvert deres hus......men kan dekke langbord ute og være sosiale når man ønsker det. C`est la vie. Min mailadr. maylissmaliva@yahoo.no A Bientôt!

Ingen kommentarer: