søndag 26. april 2015

En gastronomisk reise til Oslo!

Som reiseblogger er det utrolig gøy å bli invitert med på både presseturer, bloggturer og event. Sistnevnte var jeg med på denne uken i Oslo.

Etter en lang dag i møter med reiselivsbransjen, avsluttes det hele med Sardinsk-Aften. Sardinia er faktisk en av mine favoritt reisemål, og jeg vil veldig gjerne tilbake dit engang. Men med levende musikk, bilder fra Sardinia og duften/smaken av deres spesialiteter, fikk jeg oppleve et lite stykke Sardinia i Oslo også.

(#sponset) "Bloggers Inn" på Scandic Vulkan Hotell er et perfekt sted å overnatte. Her har de lagt det meste til rette for oss bloggere, og det helt kostnadsfritt. Fra de store vinduene på rommet, så jeg rett ned på Mathallen.



Stemningen, luktene og interiøret inne i Mathallen er med på å skape et lite stykke Frankrike midt på Grünerløkka for min del. Ingen tvil om at det var mye å velge mellom, men jeg angret ikke på mitt valg; Fransk Tapas som jeg delte med min bloggvenninne. Det var også hyggelig å treffe flere av bloggerne igjen. LYKKE i en ellers så travel hverdag! Nå skal søndagen tilbringes ute i det fine været. Go`søndag til deg som titter innom.   

4 kommentarer:

Annette sa...

Å du og du - det så deilig ut. Spesielt den tapasen på slutten der. Elsker Tapas. Må teste ut det blogger rommet selv en gang for det var veldig fint. Kanskje neste oslotur, Fortsatt god helg May-Liss <3

H. sa...

God mat får enn aldri nok av, dessverre...he he

Ser du har fått med deg et stort bildet av viaitalia, så moro :)

Du får stikke innom henne en annen gang, en smak av Italia anbefales, men så fikk du smaken av "sardinia" leser jeg :)

God søndag !

Bente sa...

Flott å få en slik mathall i Oslo også. Alltid så hyggelig å titte innom der og nye noen småretter.
Skal si du er i farta med reising.
Vet ikke om du har fått med deg Elins blogg?
God søndag.

med vennlig hilsen....Elin sa...

Ser flott ut. Deilig å kunne ta med seg masse ny inspirasjon og opplevelser.....og mye god mat...skulle gjerne ha Vært der😘