søndag 19. april 2015

Bli bedre kjent med min samarbeidspartner Provacances!

Hei! Først vil jeg takke alle som har tatt kontakt med meg angående forespørsler om utleie i Frankrike. Xtra hyggelig er det at så mange ønsker å bestille ferie via Maliva-Agency. Responsen har vært overveldende stor, og nå er de fleste residenser utleid for sommeren. Derfor vil jeg i dag presentere min samarbeidspartner; Provacances som er den største utleier av villaer m/svømmebasseng i Frankrike på det skandinaviske marked.

Denne gangen har jeg plukket ut en fantastisk vakker eiendom som ligger i gåavstand til Vence som Provacances har til utleie. "Mas Le Paradou" er en sjarmerende provencalsk villa bygd i 1982 av den velkjente provencalske arkitekten Andrè Svetchine. Huset er bygd i materialer med høy kvalitet og er omringet med en deilig inngjerdet hage. Huset ligger i et rolig område med gåavstand (ca.800 meter) til den gamle delen av Vence. Utsikten er det heller ikke noe å si på, både utover landskapet og middelhavet.

Villaen er over 3 plan og har sengeplass til 8 personer. Her er det også flere sittegrupper, og spiseplasser i et lekkert provencalsk interiør.



Det er 4 soverom med dobbeltsenger inkl. 4 bad. Ellers er villaen godt utstyrt med alt man trenger for å ha et perfekt opphold. Da vil jeg bl.a nevne internett, tv, dvd, 2 sykler, kullgrill, oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel, espresso/cappuccino-maskin osv.


(Photo;Provacances) Jeg har aldri vært i selve byen Vence, men St.Paul-de-Vence som ligger like ved har jeg flere reisebrev fra. Bl.a finner du et reisebrev derfra HER! Men mer info og bilder ang.denne villaen finner dere ved å klikk HER! Jeg vet at det er fortsatt flere villaer ledige hos Provacances, så nå gjelder det å lande på hvor sommerferien skal tilbringes. Her i huset har vi allerede startet nedtellingen til vår reise tilbake til Frankrike. Men jeg venter fortsatt spent på om jeg får til en tur før det....forts.følger.

4 kommentarer:

H. sa...

Lekker Villa og stilig innredning :)

Kirsten sa...

Så flott! Der skulle jeg gjerne tilbringt ferien, men i år går turen til Nederland...

Anonym sa...

Hei! Ferien I år er allerede booket men denne ser fantastisk ut! Følger deg på instagram også og synes du har så mange flotte bilder! Tenkte å høre om et lite tips - håper det er greit :-) Vi skal en gjeng med voksne jenter nedover til Cap d'Antibes I juni og leter etter en vingård vi kan besøke hvor vi kanskje kan spise lunch, få litt omvisning og selvsagt smake og kjøpe med oss noen flasker. Vi tenker ikke å ha bil I utgangspunktet så da begrenser det seg jo betydelig, men er innstillt på at det koster litt å komme oss frem og tilbake. Har du noen forslag til vingård?
Hilsen fra Christina

Maliva`s verden sa...

Hei Christina
Takk for hyggelig kommentar. Jeg er dessverre ikke så kjent i det området dere skal feriere. Min favoritt av vingårder i Provence, er denne;http://www.chateauberne.com/
God tur.
Mvh Maliva