lørdag 13. desember 2014

Ny eksklusive leilighet m/sjøglimt sentralt i Cannes til leie.

I år ser vi en ny trend hvor det er mer populært å leie feriebolig fremfor charterferie. Det har jeg full forståelse for. Da kan man planlegge og designe sin egen ferie, ofte til en rimeligere pris. Det er derfor med stor glede jeg nå skal presentere en ny moderne og eksklusive leilighet som jeg selv har leid, og som ble ferdigstilt sept. 2014 til utleie sentralt i Cannes.

Leiligheten i Parc Eugenie er på 64 kvm og ligger i Avenue de Commandant Bret/Cannes Oxford. Dette er i et stille og sjarmerende område av Cannes, og med en spasertur på 20 min. er man raskt nede på Boulevard de la Croisette.

Leiligheten fremstår i lyse farger, med topp kvalitet og designmøbler. Kjøkkenet er velutstyr, med bl.a vinskap, oppvaskmaskin, vaskemaskin og Nespresso maskin.

Leiligheten har 4 sengeplasser. Så istedenfor å bo på hvert sitt hotellrom, har man her god plass til familie/venner. Ingenting er mer koselig enn å komme "hjem" med handlekurven full med ferske råvarer fra matmarkedet, for så å kokkelere på sitt eget kjøkken med god musikk fra Dab-radioen i bakgrunnen. "C`est la vie"!

Det er to soverom med dobbeltsenger. Det ene er et master-bedroom.  Begge soverommene har meget gode madrasser og eksklusivt sengetøy, samt skyvedørsgarderobe langs den ene veggen. På dette soverommet er det stort TV. Det er også utgang til en av terrassene.

Det andre soverommet har også utgang til terrasse. Begge soverommene får aircondition før sommeren-15. Internett er allerede installert.

Til hvert av soverommene følger det med egne bad/wc. Det vil si totalt 2 stk.bad/wc.  Inkludert i leieprisen følger også 2 stk håndklær pr.person.

I tillegg til en vakker beplantet og inngjerdet eiendom med et lite svømmebasseng, vil jeg tro at disse deilige terrassene vil bli brukt mest. Den største terrassen utenfor soverommene er på hele 18 kvm. Her kan man slappe av i hver sin sofa, eller nyte solen i en av solstolene.

Den andre terrasssen er på 7 kvm, og har utgang ut fra stue/spisestue. Her kan man innta frokosten samtidig få et glimt av Middelhavet. Men det er også deilig å sitte her til langt på natt å kunne se lysene fra cruiseskipene i det fjerne. Vil også få med at det følger med en garasjeplass i underetg., hvor man tar heis rett opp til leiligheten som ligger i 4.etg. 

Som jeg har nevnt tidligere i mine reisebrev fra Cannes, er det byen man kan reise til gjennom hele året. Min første tanke som slo meg da jeg kom inn i leiligheten var; hit vil jeg ta med meg venninnene mine også. Kanskje nettopp du som leser dette tenker det samme. Hva med en weekend-tur med klubben? Her er det mulighet både for ukesleie og for weekendturer. (Under konferanser og festivaler er det egne leiepriser). Ellers passer leiligheten perfekt for to par, eller rett og slett ta med familien. Jeg for min del gleder meg til å komme tilbake. For å sette deg i kontakt med eier, kan du sende meg en mail til; maylissmaliva@yahoo.no

Ingen kommentarer: