mandag 21. april 2014

Ferie i Sør-Frankrike?

Wow, for et fantastisk vær vi har hatt her i Norge i påsken. Selvom jeg har hatt noen dager fri og bare kost meg i solen, har det vært mye å følge opp ifht. utleie i Sør-Frankrike.

Det er utrolig gøy å se hvor mange av dere som finner veien til bloggen min og vil feriere i "mitt" område i Frankrike.

Disse bildene er fra et oppdrag jeg hadde like før vi flyttet tilbake til Norge.

En fantastisk flott eiendom sentralt i Ste.Maxime. Men jeg rakk aldri å legge annonsen ut på bloggen før den ble bortbestilt for sommeren.

Når jeg tar frem disse bildene kjenner jeg at jeg savner vennene våre der nede. I denne villaen har vi mange gode minner fra.

Her er det bare å gå rett ut fra stuen å stupe ut i bassenget. HERLIG!

Men til de av dere som ikke har landet helt på hvor dere skal feriere i sommer, har jeg fortsatt noe ledig. Så bare send meg mail til maylissmaliva@yahoo.no!

Jeg elsker jobben min, og har allerede flere nye spennende prosjekter på gang. Da snakker vi bl.a i Cannes.

Her får dere også et glimt av mannen min som slapper av i skyggen mens a'mor svetter rundt med "styling/foto"...ha-ha. Nei da han fikk kjørt seg i varmen han også. Litt mimring fra meg her i dag, men jeg skal heldigvis snart nedover igjen. Men først skal våren i Norge nytes i fulle drag!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Frankrike er et av stedene vi ønsker å dra- men aller først så er det Italia og Toscana- så si i fra om du har noe til leie der :)

Ønsker deg en herlig uke

Klemmer fra Monica

Maliva`s verden sa...

Hei Monica...skjønner godt at det frister med ferie i vakre Toscana. Skal ikke se bort i fra at det kommer noe til leie der etterhvert også. Da tar jeg så klart kontakt med deg igjen.
Klem fra meg

HWIT BLOGG sa...

Åh låter verkligen fantastiskt!
Underbara bilder du visar...
Önskar dig en skön helg!
Kram Titti

coffee in a cup sa...

jeg mente det virkelig da jeg sa at jeg har lyst til å dra til sør-frankrike og at jeg tar kontakt med deg anngående leiligehet når det blir aktuelt! fy søren det ser deilig ut!