søndag 16. mars 2014

Maisons du Monde!







Her kommer noen nye bilder fra interiørkjeden Maisons du Monde. Som jeg har nevnt tidligere ligger det både en butikk i Cogolin, og en i Puget-sur-Argens, med andre ord sentralt til Ste.Maxime. Men skal dere f.eks til Paris eller andre steder i Frankrike, kan dere finne butikkene deres HER! Nå er vi tilbake i Norge igjen, og sønnen m/kjæresten har vært på besøk....stas! Så får vi se hva jeg finner på i neste innlegg, for jeg må innrømme at hodet mitt akkurat nå er i Marocco/Marrakech;o) Go`søndag!!!

4 kommentarer:

Monique sa...

J'aime beaucoup ce les boutiques des Maisons du Monde: on y vende de très belles choses!
Salut
Monique

Katta sa...

Så snyggt köksbord! Så mycket fint i övrigt med. Önskar dej en fin start på veckan, kram Katta

Idemyldring i nr.9 sa...

Så flotte bildet og spennende butikk med fint interiør.

Ønsker deg en fin uke videre.
Jeg har et spørsmål til deg, snakker du fransk?. Eller hvordan kommuniserer du når dere er der?.

Jeg har kun vært i Paris og der snakket de ikke fransk. Kun de mørkhudede snakket engelsk.

Fra Anne Line

Elisabeths Borg sa...

Utrolig morsomt å se de lekkre utvalget som finnes.

Klem fra Elisabeth