tirsdag 25. februar 2014

Ta en nærmere titt på en av finalistene i Vakre Hjem & Interiør!

Mens jeg pakker i vei og er super klar for avreise til Frankrike, må jeg bare gi dere et tips. I fjor sommer hadde jeg besøk av en av finalistene i Vakre Hjem & Interiør`s; "Mest inspirerende blogginnlegg i 2013". Det var av skjønne Marianne bak bloggen Inspirasjonsguiden.no. Hun skrev et flott blogginnlegg om "Sommerminner fra Rivieraen". Med dette innlegget har hun kommet til finalen, og min stemme går så klart til henne. Men jeg tenker at det er flere av mine lesere som vil høre fra andre enn bare meg, om hvordan det er å feriere i "mitt område" av Frankrike. Det kan dere gjøre ved å klikke HER . Evnt. gå inn å stemme HER! HVORDAN DET GÅR MED MEG I FINALEN I TRAVEL BLOG AWARDS-13, FÅR DERE VITE PÅ TORSDAG. MEN DA ER JEG PÅ PLASS I FRANKRIKE, JUHUU!

2 kommentarer:

Inspirasjonsguiden sa...

TUSEN TAKK FOR KJEMPEKOSELIG OMTALE KJÆRE MAY-LISS! Tenk at vårt fantastiske sommerminne -takket være DEG har fått denne oppmerksomheten. Så utrolig gøy!!! Jeg anbefaler ALLE som ønsker en ferie ved Rivieraen å booke feriehus gjennom deg. Bedre kan man ikke ha det!!!

STOR KLEM

Unknown sa...

Ønsker deg lykke til :) og kos deg i Frankrike :)

Klemmer fra Monica