onsdag 20. november 2013

Jul hos Maison du Monde......








Selvom butikken var full av vakker julepynt da vi var her for ca. 2,5 uke siden, kommer jeg liksom ikke helt i julestemning her nede. I fjor gjorde jeg alt for at mine 3 ungdommer skulle få så norsk jul som mulig, men ikke lett når temperaturen ute var rundt 20 varmegrader. I år derimot.....nyter jeg den norske førjulstiden her i Norge. Julebrus, julemarsipan og hvite kakemenn er allerede inntatt...og mer skal det bli...ho-ho-ho! Ps! Men tilbake til Maison du Monde, til alle dere som skal på storbyferie i Frankrike før jul, anbefaler jeg dere å besøke denne butikken!

6 kommentarer:

H. sa...

Skjønner godt hva du mener, den fine julestemning er å få hjemme, i gamlelandet, hvis ikke man drar på en storby helg - hvor hele byen syder av julestemning, noe den ikke gjør i Italia.

Skal til Milano neste helg, så spent på om jeg får noe julestemning der?

Til da, nyyyyt fine dager i Fr. stad..hører været har så langt vært bra !

Marit sa...

Uansett julestemning eller ei - utrolig mye vakkert da!
Ønsker deg en fin dag :o)

Anonym sa...

Her var det utrolig mye flott:)
Ja, julestemning kommer som regel med litt snø ol, så skjønner godt at den uteble litt i fjor:)
Kos at du skal ha Norsk Jul i år:)
Ønsker deg fortsatt herlig dag
Klem Merete

Bente sa...

Julestemning får du vel der du er nå om dagen tenker jeg.
Og dagen idag har jo vært praktfull.

Monique sa...

J'adore Maison du Monde!!

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Hi - I have the same pillow with the deer (since 2 yrs ;-). Happy week, love, Barbara