torsdag 14. november 2013

En svipptur til Italia.....






Vel, det ser kanskje ut som jeg har tatt en tur til Italia også. Men nei da, kun en liten biltur fra Ste.Maxime med venninnen min. Vi befinner oss nå i Puget sur Argens. Målet vårt var å besøke interiørkjeden Maison du Monde. Men først tok vi lunsjen her hos Del Arte. Her serverer de nyyydelig italiensk mat som blir tilberedt på det "åpne kjøkkenet". Vi fikk i hvertfall følelsen av at vi var i Italia...og kommer garantert tilbake igjen. Nå er det ikke lenge til jul dere, og JUL blir det her på bloggen etterhvert også! BON WEEK-END!

5 kommentarer:

H. sa...

Kjøpte du noe på Maison du Monde?

Jeg har kjøpt endel der, og må si jeg ble så skuffet over så dårlig kvalitet....synd :( For de pleier og ha mye fint, men nå har jeg ikke vært der på leeeenge...

Ligger en stor butikk, rett før flyplassen i Roma.

Ja, du italiensk mat slår aldri feil - hehe......

Kos deg med julestemningen "hjemme" :)

Maliva`s verden sa...

Hei Helen...ja jeg har kjøpt litt julepynt gjennom årene, og litt småting. Men ikke erfaring med møblene. Ja nå koser jeg meg med kald julebrus jeg. Du kommer vel hjem til jul du også tenker jeg;o) Klem

Rummet för välbefinnande sa...

Härligt att se de här bilderna nu, för ute regnar det och är mörkt och höst värre....
Ha en fin helg!
Kram Mia

Unknown sa...

Så herlig du lever da :) Må titte innom hos deg med jevne mellomrom :)

God helg videre

Klem Monica

Anonym sa...

Dette så herlig ut:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete