torsdag 3. oktober 2013

En ny globus i samlingen.......

Bonjour! Dere som følger meg på facebook har sikkert fått med dere at jeg samler på "vintage globe". Denne derimot er ny men med "vintage-look" og kjøpt i butikken til min gode venn Gúa i Sverige. Her ser dere også en av mine to hjerteplanter som jeg er så glad i. Mer omsorg til grønne planter har jeg vel aldri gitt før tror jeg;o) Men det fikk jeg også beskjed om da jeg kjøpte de. De må nemlig ikke tørkes ut.......så jeg håper jeg får de til.
Jeg liker så godt potter med rustikk patina. Disse fulgte med plantene da jeg kjøpte de i en utrolig koselig interiørbutikk i Køge, som ligger rett utenfor København.

Men tilbake til globusen. Gúa bak bloggen Hvítur Lakkrís sender også varer til Norge, så her er det bare å ta en titt å la dere inspirere, eller kanskje du også finner noe du vil kjøpe. Til henne kommer du ved å klikke Her! Bon week-end mes amis!

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin jordglob, Guas butik står på min önskelista och besöka. Har ju träffat denna underbara människa, och bloggen är bland dom finaste jag vet.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Den potten din var bare kjempe fin, herlig slitt platina på den:)
Kjempe søt liten globusen også:)
Tusen takk for oppmuntrende ord og omtanke:) setter stor pris på det:)
Kos deg i helgen:)
Klem Merete

All Seasons sa...

Nice that you collect globes.This one is great!

Have a nice weekend, May-Liss

Hugs
Patricia

All Seasons sa...

Nice that you collect globes.This one is great!

Have a nice weekend, May-Liss

Hugs
Patricia

Mor Inger`s hus sa...

Hjerteblomsten er så fin, så pass godt på den :) Og den potta er jo helt skjønn - elsker slike potter.

God helg.
Her er er regn og tåke.
:) Inger

Brunt sukker sa...

Å SÅ FINE PLANTER
POTTER OG GLOBUS
HERLIG BLOGG DU HAR
NYT DAGEN
KLEM ELI:)