tirsdag 10. mars 2009

Maliva dreams......


I dag måtte jeg bare ta en liten titt rundt på nettet....søkte litt på hva jeg lengter etter akkurat nå,sol og sommer..........Når helsa ikke helt er på topp....hjelper det med en friskt pust av noen vakre bilder...




Drømmer om at jeg sitter på en terrasse sydover med en god bok,med "Bono"(mannen min altså) ved min side..og ungdommene våre nyter livet på stranden...Så bli vekt opp fra boken jeg er fordypt i....med disse forfriskningene,og en rosa banan til dessert......



Nei jeg får gjøre som denne søte gutten,legge meg ned å drømme videre med boken Vill Lavendel.......Vår,vår, kom til meg,snø,snø gå din vei......



Denne boken kan jeg anbefale på det varmeste....Leste den for et år siden,nå starter jeg på den igjen.....Handler om Simone fra lavendelfarmen i Provence erobrer hele verden med sin sang og dans,men den store kjærligheten må hun gi slipp på-fordi hun elsker ham så høyt....

40 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg slenger meg med på den drømmen :o)
Nydelige bilder!

Ha en fin dag!

Missfryd sa...

Så herlige bilder du har lagt ut her. Drømmer også om sommer og sol med late dager sammen med de jeg er glad i. Den boken fikk jeg lyst til å lese.
Ønsker deg en fin dag, håper det går litt bedre.
Klem I

Monica sa...

Hej n!!!
Vilka underbara bilder !!!!!
Ja,jag ska inte klaga....jag har lite vår just nu....ganska varmt.....man slänger av sig jackan....och sol...efter 3 månaders regn.......men det håller aldrig i sig.....utan sedan blir det lite regn o rusk igen......och den riktiga våren kommer efter påsk.....
Tack för alla gulliga ord du lämnar hos mig hela tiden......du är guld värd......
Kram,
monica

tinemor sa...

Ja, nå drømmer jeg å!
Skjønne bilder.
Nyt dagen, med eller uten snø
Klem

Monica sa...

Hej !!!!
Det betyder onödigt,inte djupt....inte viktigt......
jag tog upp detta ämne, eftersom jag ofta får höra detta......var lite nyfiken på att höra vad ni tyckte......
För mig handlar det mest om att göra det mysigt hemma.....och när jag gör om hemma, så köper jag aldrig nytt,utan tar tyger o sånt jag redan har.....
Kram,
Monica

Hulda sa...

Så fine bilder! Herlig den kassen!

Ingrid sa...

Hei du! :)

Her er helsa heller ikke på topp, så takk for at du delte disse herlige bildene med meg også! Kjekt å tenke mot sommer og varmere tider...

Først gleder jeg meg til påske jeg da. Er så glad i å pynte og dille til høytider.

Ha en fin-fin dag! :o) Her er det soool...

@afjo72 sa...

Hørtes jättemysigt ut - vil være med til sol og varme :o)

Ragnhild S sa...

Åh, så herlig med et sommerlig innspill i den ellers så sure og regnfulle dagen her på vestlandet! Takk for deilig inspirasjon!
Klem

Anonym sa...

herlig bilder Maliva.. vi trenger å drømme litt:o))
Hadde et aldri så lite solgløtt her i dag.. det var nok til å få opp humøret:o))

Drøm videre du..:o))

Marianne sa...

Fine bilder! Takk for hyggelig besøk hos meg, kanskej vi ses på torget i Gamlebyen!
Klem fra marianne

Mine øyeblikk sa...

Nå begynnte jeg virkelig å lengte etter sommeren!ha en fin dag:-)

Jenny Oak Fae sa...

Så härliga bilder du visar..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Fotballmamma sa...

Ser det er mange som drømmer om vår her inne ja, herlige bilder du har funnet! (:

Hjerterom sa...

Åååå,for noen nydelige bilder!!!
Takk for titten :)

Ha en fortsatt fin fin uke

Siw

Poppins sa...

Oj, vilka härliga bilder. Man riktigt känner sommarkänslan och drömmer om lata varma dagar i skuggan.

hannemor sa...

Jeg følger gjerne den drømmen din ja!!! Hørtes fantastisk ut,,,og bildene var forlokkende!!

Kjempekos blogg!! (:

Magdalena sa...

...den boka måååå eg lese....
ja fint teppe hos deg,- du er nok en tålmodig sjel...
skal du til provence igjen i år???
klem, magny

Unknown sa...

Hei Maliva,
ja, jeg vet vettu ;o) hvem du er... Besøker siden din titt og ofte og er imponert over kreativitet...
Jeg er jo helt i en eller annen form for begynnerstadium og etter at et av Nannibarna druknet kameraet i høst, må jeg låne kamera av et av de andre barna...sukk. Nytt eget kamera står definitivt på ønskelisten!

Ser bildet ditt fra St. Maxine og lengter litt jeg også. Et eget sted der nede hadde vært noe, du.. Lengter ellers etter sol og sommer. Satt ute 10 min i sola i dag m en bok, herlig..

Ha det godt, vi sees ;o)
Klem fra Nanni (som du kjenner, ja ;o)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

Ååå, så herlig bilder!! Ser fantastisk ut! Håper du snart er frisk og rask igjen! God bedring!

Klem Anette:)

Josefine sa...

Heisan... her var det kalde fristelser, og sommerminner! Det er jo en stund til..men herlig å drømme seg bort litt. Vi trenger det nå etter en lang vinter:)

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

hmmm...skjønne bilder å drømme seg bort i her vi sitter i snøføyka...
Likte godt toppen (eller var det kjolen) på bildet også;-)


Ha en fin kveld:-)

les fifoles sa...

With these beautiful pictures, now... I can't wait for summer!
Have a nice day! Anne

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, det var vakre bilder med løfte om sol og sommer! Litt langt unna våre hjemmelige trakter akkurat nå, men det kommer seg!

Ha en fin dag!

Klem
Cathrine :-)

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Jeg kjøpte fuglen på en lokal gavebutikk men under den står det at den kommer fra Børscompaniet og de holder til i Kristiansand. De hadde så mye i denne serien som var rett og slett til å spise opp. Fuglebad, fat, mugger og diverse andre små ting. Må ha noe mer i denne serien. Tunge som bly men robuste og litt svung over. De viser iallfall igjen både inne og ute. Synes du viser så flotte bilder på bloggen din jeg. Å hvis den er HAN BONO du snakker om så eier jeg halvparten.he he
Han er en sukker klump.....spiller U2 akkurat nå i dette øyeblikk. Vinduer åpne, vaske koseten står klar til å ta en dans med min kjære (drømme) mann:O)

Monica sa...

nydelige bilder! Det er deilig å drømme seg bort av og til! Rosa banan hørtes ikke dumt ut, så mye vakrere enn den gule hihi;) Takk for boktips, den hørtes veldig kjekk ut! ønsker deg en videre fin dag! her skinner solen og det er bare et nydelig vårvær, deilig!

LYKKEBO sa...

Åååå nå drømmer jeg meg bort å;)
Godt det ikke er lenge igjen;)
(får vi håpe!..hehe)

God dag til deg:)

LYKKEBO sa...

ååå det hørtes deilig ut! Godt vi kan drømme oss bort iblant!!;)
Flotte bilder..

God dag til deg:)

A Seaside House sa...

Fine bilder, sommerstemning! Du må ha god bedring!

irma´s uthus sa...

MMMMM...vilka vackra bilder! Jag bodde flera år i Bagnols en fôret, före Fayence. Helt underbart:)
Fin blogg du har!
kram irene

Sivs hus sa...

Hei, TAkk for hyggelig hilsen. Så nydelige og inspirerende bilder du har på bloggen. Ja jeg lengter etter mer sol og ny årstid. klem Siv

mi-rachel sa...

så herlige bilder du har funnet.
kjekt å drømme seg bort litt av og til ....

Det Lille Hvite Huset sa...

Takk for hyggelig hilsen på siden min... :-) da sees vi ratt på Limmeas hage.. for dit skal jeg igjen for å si det sånn :-)

Nettan sa...

Åååå va härligt att drömma sig bort lite!! Underbara bilder!
Kram Nettan

Anonym sa...

Hej Mayliss!!Fina bilder:)Alltid kul att kolla din blogg. Kram Gunilla

Tulipa sa...

Vilken ljuv dröm!

Kram!

Maria sa...

Tack för din rara kommentar.
Härliga bilder du visar, jag drömmer mig bort för ett ögonblick.

Jag visar bilder från reportaget längre fram.
Ha det gott!
Maria

Annas Lycka sa...

Vilken underbar blogg och vilka underbara bilder. Jag åtekommer garanterat.Kram Anna

Torunn sa...

Drømmer med deg :-)
Lekker blogg du har!

Torunn

M sa...

Rosa bananer?
Har ikke hørt om det før! Lekre bilder!
Du, jeg kom innom deg for å spørre hvor man kjøper zinkspray, jeg vet jeg har spurt noen om det før, men husker ikke svaret! (Alzheimer light)
Ellers, god bedring!
klem,M